معیارهای فعلی دمای استاندارد در فضاهای بسته

جمعه 5 آذر 1400
13:35
امین

در سطح اولیه تفاوت های اساسی فیزیکی وجود دارد که بین سیستم های تهویه مطبوع تجاری و مسکونی وجود دارد. وقتی صحبت از تهویه مطبوع مسکونی می شود ، این واحد به طور کلی دارای ماهیت مرکزی است که از طریق مجاری مختلف به سراسر ساختمان متصل می شود. به همراه کانال ها ، کندانسور و اپراتور به طور کلی در مکان های مختلف ملک قرار دارند ، تا اطمینان حاصل شود که جریان هوا مطلوب در سراسر ساختمان رخ می دهد. اکنون که به تهویه مطبوع تجاری می رسیم ، برای این نوع تهویه مطبوع به طور کلی ترکیبی از هر دو واحد خنک کننده و گرمایشی در پشت بام قرار داده شده است تا صداهای غیرضروری در محیط کار ایجاد مزاحمت نکند. با توجه به این واقعیت که واحدی که به طور کلی در پشت بام قرار می گیرد ، در نهایت فضای زیادی را که بیشتر با نیازهای مشاغل سازگار است ، صرفه جویی می کند ، جایی که ممکن است محدودیت فضا باشد. بنابراین ، فقط با توجه به اختلافات ساختاری که بین این دو وجود دارد ، تعیین مرز واحدهای تهویه مطبوع مسکونی و تجاری بسیار آسان است.

https://lograno.com/

https://lograno.com/%d8%af%d8%a7%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d9%be%d9%84%db%8c%d8%aa/

https://lograno.com/%da%86%db%8c%d9%84%d8%b1/

https://lograno.com/%da%a9%d9%88%d9%84%d8%b1-%da%af%d8%a7%d8%b2%db%8c/

https://lograno.com/%d9%81%d9%86-%da%a9%d9%88%db%8c%d9%84/


2. تفاوت در نیازهای برق برای سیستم تهویه مطبوع

پس از صحبت در مورد تفاوت های فیزیکی موجود بین دو نوع سیستم واحد تهویه مطبوع ، اجازه دهید ادامه دهیم و در مورد تفاوت کمی که در نیازهای برق رخ می دهد صحبت کنیم ، جایی که اختلاف در مقدار توان واحد تهویه مطبوع برای یک ساختمان رخ می دهد بکشید تا بتوانید فضا را خنک کنید. وقتی به اندازه های معمولی ساختمان نگاه می کنید ، و یک خانه متوسط چیزی در حدود 2800 فوت است ، در حالی که مساحت متوسط ​​هر مجتمع تجاری تقریباً به 18000 فوت می رسد بنابراین این تهویه مطبوع تجاری باید به شکلی ایجاد شود که بسیار قدرتمندتر باشد تا بتواند فضاهای ایجاد شده در آن را خنک کند.


دستگاه‌های تهویه مطبوع بر اساس معیاری به نام "آسایش حرارتی" کار می‌کنند، یعنی وقتی که فرد از دمای محیط احساس رضایت می‌کند و به دنبال تغییر دما نیست.
برای تعیین این آسایش حرارتی که در واقع حالتی ذهنی است، در دهه شصت میلادی تحقیقی بر روی هزار و ۳۰۰ دانشجو انجام شد.
در آن تحقیق، سوخت و ساز متوسط یک مرد ۴۰ ساله ۷۰ کیلویی برای تعیین آسایش حرارتی معیار قرار گرفت.
در دهه ۶۰ میلادی اکثریت قابل توجه نیروی کار را مردان تشکیل می‌دادند اما اکنون حدود نیمی از نیروی کار زنان هستند که سوخت‌وساز پایه آنها به طور تقریبی ۲۰ تا ۳۰ درصد کمتر است.
از این رو است که به گفته این دو محقق مقادیر استاندارد برای سوخت‌و‌ساز زنان می‌تواند تا «۳۵ درصد خطا» داشته باشد: معیارهای فعلی دمای استاندارد در فضاهای بسته، فی‌نفسه، نیاز گرمایی خانم‌ها و افراد مسن‌تر را اشتباه محاسبه می‌کنند.
بدن زنان در دمای خنک‌، «سردتر از بدن مردان است» و در مقابل تغییرات دما «از مردان حساس‌تر است.»
از این رو سیستم‌های تهویه مطبوع ادارات، کمتر از حد ممکن در انرژی صرفه جویی می‌کند چون در تولید آنها تفاوت‌های جنسیتی، سنی و نیز نیازهای فیزیولوژیک در نظر گرفته نشده است: «استاندارهای فعلی آسایش حرارتی باید نیازهای واقعی بدن زنان را هم در نظر داشته باشند و این خود باعث جلوگیری از اتلاف انرژی خواهد شد.»
سوخت‌و ساز پایه یا سوخت‌وساز در حالت استراحت، حداقل انرژی‌ای است که بدن در ۲۴ ساعت برای زنده ماندن احتیاج دارد.
تخمین زده شده حدود ۷۵ درصد از انرژی‌ای که بدن روزانه مصرف می‌کند همین سوخت‌وساز پایه است.
متوسط سوخت‌وساز در افراد مختلف تفاوت‌هایی با هم دارد. برای تعیین آن از فرمولی استفاده می شود که در آن وزن، قد، سن و ضریبی که برای زنان و مردان متفاوت است در نظر گرفته می شود.
پروفسور پل تورنالی، استاد دانشکده پزشکی واریک می‌گوید: تفاوت بین متوسط سوخت‌و ساز در بدن مردان و زنان ممکن است توضیح بدهد که چرا درجه حرارتی که باعث احساس راحتی می شود برای زنان و مردان فرق دارد.
رشد بدن و تولید انرژی از جمله گرما، مستلزم سوخت‌وساز است. سوخت‌وساز پایه حداقل انرژی مورد نیاز در واحد زمان در زمان استراحت است که با یک معادله استاندارد محاسبه می‌شود. بطور متوسط متابولیسم زنان از مردان کمتر است.
یکی از مهمترین عواملی که سوخت‌وساز پایه را تعیین می‌کند میزان توده بدنی بدون چربی است.

دلیل دیگر وجود چنین اختلاف مصرف برق در این دو فضا این است که وقتی به فضاهای تجاری فکر می کنید ، تهویه مطبوع در آنجا باید به گونه ای ایجاد شود تا راحتی افرادی را که مشغول تجارت هستند فراهم سازد ، خواه کارمندان شما باشند یا مشتریانی که از آن بازدید می کنند ، البته ، اکنون ، تعدادی از افراد در فضای تجاری همیشه بیشتر از تعداد افراد در فضای مسکونی خواهند بود.

در حالی که تهویه مطبوع مسکونی همیشه با در نظر گرفتن متوسط ​​تعداد ساکنان یک خانه ایجاد می شود ، وقتی در مورد یک مجتمع تجاری صحبت می کنید ، هرگز ضمانت یا تعداد معینی از افرادی که از نظر سکونت به آنجا رفت و آمد می کنند وجود ندارد ، از این رو شما همیشه باید سیستم تهویه مطبوع را ایجاد کنید و حد بالایی را در نظر داشته باشید تا حداکثر راحتی در ماه های تابستان و در واقع در تمام طول سال وجود داشته باشد.


از این رو ما نمی توانیم تأکید کافی بر میزان اهمیت درخواست متخصصان حرفه ای تهویه مطبوع برای رسیدگی به نیازهای مسکونی و تجاری تجاری داشته باشیم.


[ بازدید : 130 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ماشین ظرفشویی شما کاملاً تمیز است

چهارشنبه 10 بهمن 1397
18:03
امین

به کاری که می کنید اعتماد دارید و مطمئن هستید که شما در این کار به سلامت خود لطمه ای نمی زنید و از موادی استفاده نمی کنید که آثار بدی داشته باشند. حتی علاوه بر مواد شوینده، گرد و خاک موجود روی مبل و میز

ظروف آشغال: مخصوصاً آنهایی که در آشپزخانه و حمام منزل قرار دارند، پس از خالی کردن ظرف آشغال، حتماً آنها را بشویید.

پرده حمام: پرده حمام از آن اشیایی است که در طول روز معمولاً مرطوب هستند و محل جمع شدن باکتری ها و قارچ ها است.

ماشین ظرفشویی: در مورد ماشین ظرفشویی هم وضع همین طور است. شما ظرف داخل آن را خالی می کنید و آنگاه در آن را می بندید. به این ترتیب در آن رطوبت قارچ ها و باکتری ها روی در و لبه های آن فرصت رشد و تکثیر پیدا می کنند.

هواکش ها: این وسیله معمولاً برای از بین بردن گرد و خاک و هوای آلوده از خانه به کار برده می شوند، اما اگر به بهداشت آن اهمیت ندهیم، این دستگاه به جای کمک ممکن است خطرساز شود.

بزرگترین اشتباهی که همه می کنند این است که اتاق به اتاق نظافت می کنند. این کار خیلی کند و وقت گیر است. می توانید آشپزخانه را در چهار ساعت تمیز کاری کنید، یا کل خانه را. انتخاب با خودتان است. خیلی از مردم به یک جای خاص گیر می دهند و حسابی تمیزش می کنند و حالا نساب و کی بساب. اینطوری دیگر وقت و انرژی ای برای بقیه جاها نمی ماند. عاقلانه ترین و موثر ترین روش این است که همه جا را پشت سر هم دستمال بکشید و تمیز کنید و بروید. هیچ جا گیر نکنید!

بیشتر حرفه ای های یک شرکت خدماتی طرفدار نظافت مرحله به مرحله هستند. یعنی مثلا اول گردگیری کل خانه، بعد جارو کشیدن کل خانه و همینطور الی آخر. فقط اینطوری کمی بیشتر راه می روید، که اتفاقا برای سلامتی کمر و رفع خستگی هم خوب است. اینطوری کار ها هم سریعتر پیش می رود چون ذهنتان روی حرکت کردن برنامه ریزی شده. با انجام این دستور العمل ها بصورت مرحله به مرحله، اگر مبتدی هستید ظرف ۴ ساعت، و وقتی حرفه ای شدید فقط در عرض دو ساعت و نیم کل خانه تان برق می افتد و از تمیزی می درخشد!
بهترین نظافت منزل اصلی را شروع کنید

اینجا برای شروع عالیست. چون می توانید لوازم نظافت را هم آنجا بگذارید.
برنامه حمله: بالا به پایین، چپ به راست

هر کار را از بالاترین نقطه شروع کنید. مثلا گردگیری را از قفسه های بالایی شروع کنید و در هر اتاق از چپ به راست حرکت کنید و نظافت را ادامه بدهید. اینطوری هیچ چیز را از قلم نمی اندازید و ناخواسته گرد و خاک را از قفسه های بالایی به قفسه های تمیز شده پایینی نمی ریزید.

کف آشپزخانه را با روش ساده خودتان تمیز و ضدعفونی کنید. در مورد کف های چوبی و پارکت یک چهارم پیمانه سرکه سفید را به یک لیوان آب اضافه کنید. فقط با پارچه نرم و کتانی کف های چوبی و پارکتی را تمیز کنید. برای شستن کاشی، سرامیک و موزاییک فقط از آب گرم استفاده کنید و هیچ ماده دیگری اضافه نکنید. برای کفپوش های موکت از آب داغ و اگر نیاز بود کمی مایع ظرفشویی استفاده کنید.

۹- شما تصور می کنید که ماشین ظرفشویی شما کاملاً تمیز است و هیچ مشکلی ندارد. اما همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم، بررسی ها نشان می دهد که باکتری های متفاوتی در آن رشد و تکثیر می شوند. در ماشین لباسشویی هم شاهد وضع مشابهی هستیم. برای این وضعیت راه حل ساده ای وجود دارد. برای شست وشو از دستکش های پارچه ای استفاده کنید. به جای افزودن وایتکس، کمی پراکسید هیدروژن اضافه کنید. لباس ها را هم سعی کنید در بالاترین درجه گرما بشویید.

۱۰- به تخته آشپزخانه دقت کنید. منشأ بسیاری از میکروب هاست. دکتر گربا در بررسی هایی که انجام داده به این نتیجه رسیده که تخته آشپزخانه ۲۰۰ بار بیشتر از کاسه توالت استعداد آلودگی دارد. برای تمیز کردن بهتر تخته آشپزخانه، ابتدا آب داغ را روی آن بریزید. سپس روی آن سرکه بپاشید. تمام قسمت های آن را دو تا سه ساعت به همان حال رها کنید و سپس آب کشی کنید. چند قطره الکل می تواند ضدعفونی کننده خوبی باشد.
قدم اول نظافت خانه: گردگیری

همه اتاق ها را گرد گیری کنید. روی مبل ها و لوازم چوبی، رو و زیر قفسه ها، نرده ها، قاب عکس ها، تابلوها، تلویزیون و خلاصه همه خرت و پرت ها. هر جا شد گرد گیری خشک انجام دهید چون راحت تر است و مرطوب کردن یک شیء خاکی تمیز کردنش را سخت می کند. برای پاک شدن لکه های ناشی از جای دست و اثر انگشت، یک دستمال میکرو فایبر را با آب گرم نمدار کنید و روی سطوح لک شده بکشید. بالاترین جای لوازم منزل را فراموش نکنید. آنجا همیشه بیشترین خاک جمع می شود و بعد این گرد و خاک کم کم به پایین می افتد و کارتان را سخت می کند.

[ بازدید : 172 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

گل و گیاه در خانه میترا

چهارشنبه 10 بهمن 1397
18:01
امین


من برای تهیه گیاهان آپارتمانی هزینه زیادی نکردم. هر زمان که در طول روز و در روزمرگی زندگی گیاهان را می بینم از آنها انرژی می گیرم و به همین دلیل دوست دارم که گل و گیاهان را در خانه نگهداری کنم. برای مراقبت و نگهداری از گیاهان آپارتمانی از آبپاش، اسپری و بیلچه استفاده می کنم.

اگر به فکر باغبانی در منزل افتاده‌اید، می‌توانید از چند گیاه ساده و کاربردی شروع کنید. کاربردی‌ترین گیاهی که می‌توانید در باغچه‌ خانه‌تان بکارید، سبزی است. سبزی‌هایی مانند تره، ریحان، جعفری و حتی سیفی‌جات مانند گوجه‌فرنگی و فلفل‌رنگی را هم می‌توانید در باغچه خانه کشت دهید.

اگر تجربه باغبانی ندارید، خدمات باغبانی و هرس درخت طراحی فضای سبز می‌توانند شما را راهنمایی کنند. نکته مهم این است که آن‌قدر در این مسیر باید آزمون و خطا کنید تا به مرور زمان خودتان تبدیل با باغبانی خبره شوید.
اغبانی در منزل تنها با داشتن بذرهای سالم ممکن است

حتی با داشتن بهترین ابزارهای باغبانی، خاک حاصلخیز و کود مناسب باز هم داشتن بذر سالم و مرغوب است که اهمیت دارد. شرایط و محیط کشت زمانی کارساز خواهد بود که بذر اصلاح‌شده و مرغوب در خاک کاشته شود. برای آن‌که از سالم بودن بذر اطمینان حاصل کنید، دو یا سه عدد از بذرهای خریداری شده را در پارچه‌ای مرطوب قرار دهید و برای چند روز پارچه را با اسپری کردن آب، مرطوب نگه دارید. اگر در این زمان بذرها جوانه بزند، نشان‌دهنده سالم بودن بذر است.

روح خودتان را با باغبانی آرام کنید. احتیاجی نیست که یک حیاط یا باغچه بزرگ داشته باشید تا آرام بگیرید. یک جعبه میوه و یا یک تایر کهنه هم می‌تواند باغچه شما شود. از این ایده‌های ناب باغبانی در منزل استفاده کنید تا هر چه زودتر به نتیجه برسید.
خدمات باغبانی در منزل

اگر بذر شما از این آزمایش سربلند بیرون آمد، قبل از کاشت پوسته آن باید نرم شود. ظرفی را از آب پر کنید و بذرها را در آن بریزید. دقت کنید که درِ ظرف بسته نباشد و آب با هوا در تماس بشد. اجازه دهید یک یا چند روز بذر در آب بماند تا پوسته‌اش نرم شود.

برای بذر سبزی، بذرهایی که خریده‌اید را بر حسب بزرگی و کوچکی و ضخامت پوسته دو تا چهار ساعت در آب قرار دهید. مثلا این زمان برای بذرهایی مانند شاهی و جعفری دو ساعت است و برای باقلا و لوبیا چهار ساعت خواهد بود.

از هر چیزی در زیباتر کردن باغچه حتی کوچک خود استفاده کنید. چیزی که این روزهای پر استرس ذهن خیلی‌ها را آرام می‌کند داشتن یک باغچه کوچک و کاشتن و پرورش یک گیاه است.

[ بازدید : 158 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

انتخاب جنس توری پنجره

چهارشنبه 10 بهمن 1397
17:58
امین

فصل تابستان با همه ی جذابیت ها و میوه های خوش رنگ و لعابش از راه رسیده است! در هر سن و سال و هر قشری که باشیم نمی توانید از جریان هوای خنک دم صبح و نسیم ملایم آخر شب های تابستانی دست برداریم اما باز گذاشتن پنجره ها در ساعاتی اولیه روز و انتهای شب در تابستان ها مشکلات بسیاری را نیز با خود همراه دارد مشکلاتی نظیر ورود حشرات موذی که تمام آرامش و لذت این فصل دوست داشتنی را از بین می برد. اما راه کار ساده ای برای حل این معضل وجود دارد، آن هم استفاده از توری پنجره هاست! با ما همراه باشید تا نمونه های متنوع آن را با هم بررسی کنیم.


انتخاب توری مناسب برای فضاهای داخلی
پیش از هر چیز باید توجه داشته باشید که برای کدام فضا توری نصب می کنید به طور مثال برای فضایی مانند پنجره های سرویس های بهداشتی و حمام نیاز است که طوری متحرک باشد چرا که توری ها همان طور که مانع از نفوذ حشرات می شوند مانع از خروج آن ها هم می شوند! بنابراین در چنین فضاهای مربوطی که برای تکثیر حشرات بستر مناسبی است حتما باید از توری های متحرک استفاده کرد.

اما باز شدن پنجره ها ، دغدغه هایی را هم به همراه دارد مثل ورود حشرات مزاحم به داخل منزل. حشرات مزاحمی که به محض باز کردن پنجره به داخل منزل آمده و آسایش را بر هم می زنند. برخی از افراد برای جلوگیری از ورود مگس، پشه و یا زنبور به داخل منزل همیشه پنجره ها را بسته نگاه می دارند ، در حالی که به سادگی و با نصب توری پنجره می توان برای همیشه مانع ورود حشرات مزاحم به داخل منزل شد. با نصب به موقع توری پنجره می توان در فصل تابستان ، از زیبایی ها و مواهب این فصل بیشتر استفاده نمود.

نصب توری پنجره برای همه اتاق ها و حتی سرویس های بهداشتی ضروری است. هر گونه منفذی که ممکن است راه ورود حشرات مزاحم باشد باید با توری پوشانده شود.برای نصب توری روی پنجره ها باید انواع توری را بشناسید و بهترین نوع توری با توجه به جنس پنجره را انتخاب کنید.

نصب توری پنجره عالی

توری گالوانیزه یکی از انتخاب ها برای نصب توری پنجره است این نوع از توری در برابر خوردگی بسیار مقاوم است. جنس توری محکم و با دوام بوده و عمر بالایی دارد. توری گالوانیزه قابل شستشوست و در مقابل تغییرات دمایی مقاومت خوبی دارد.

توری درب و پنجره آلومینیوم

نوع توری دیگری که برای درب و پنجره کاربرد فراوانی دارد ، توری های آلومینیومی است . این توری ها ضد زنگ بوده و انعطاف زیادی دارد. برش دادن و کار با توری در حین ساخت بسیار ساده است و علاوه بر آن وزن کمی دارد . توری آلومینیوم قابل شستشو بوده و دید قابل قبولی را نیز برای افراد فراهم می کند .

در ویدیوی زیر نوع متفاوتی از توری های پنجره را معرفی می کنیم تا با بهترین نوع توری موجود در بازار آشنا شوید.پس ویدیوی زیر را هرگز از دست ندهید!!

توری پنجره فایبر گلاس

توری های فایبرگلاس که به توری پشه ای نیز معروف هستند ، از نظر اقتصادی با توجه به کیفیتی که دارند کاملا به صرفه می باشند. توری فایبرگلاس در مقابل نور خورشید و حرارت بالا مقاوم بوده و طول عمر زیادی دارد. در هنگام نصب توری پنجره توجه داشته باشید که امکان انتخاب رنگ با توجه به سلیقه و متریال بنا وجود دارد.
برای نصب توری با توجه جنس قاب پنجره و نیاز مشتری می توان از انواع مختلف توری استفاده کرد . و علاوه بر آن انواع توری ثابت، ریلی و یا لولایی نیز برای پنجره ها در نظر گرفته می شود.

توری ثابت برای پنجره ها

قاب توری با پروفیل upvc و کاملا گالوانیزه و تقویت شده می باشد. در صورت درخواست مشتری می توان توری ثابت را با قاب های آلومینیومی ضد زنگ زدگی کار کرد که استحکام قابل قبولی دارند.

توری لولایی برای درب ها

توری های لولایی در دو نوع توری لولایی آلومینیوم و توری لولایی upvc ساخته می شوند ، که تفاوت در متریال قاب است و نصب توری پنجره و درب در هر دو نوع یکسان صورت می گیرد. اغلب توری های لولایی برای درب ورودی در نظر گرفته می شود و برای پنجره ها کاربرد ندارد.

انتخاب جنس توری پنجره

امروزه توری های ویژه ای به بازار آمده است که از نوع خاصی الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود این توری ها ضد گرد و غبار هستند و دید به منظره ی اطراف را مختل نمی کند. این توری ها به انواع مختلف در بازار مانند توری رولی و یا پلیسه موجود می باشد که در پشت فریم پنجره جمع شده و به دلیل نازک بودن فریم آن ها کاملا با پنجره هماهنگ می شود و ظاهر ساختمان را از حالت اولیه خارج نمی کند همچنین جلوی دید و نور را هم نمی گیرد
موضوعات: عمومی,پوشاک,
[ بازدید : 137 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

پرده یکی از مهم ترین عناصر چیدمان خانه نگاه می کنند

سه شنبه 16 مرداد 1397
15:58
امین

پرده در زیبایی خانه نقش بسیار مهمی دارد که اگر بدانید چه نوع پرده ای مناسب فضای منزل شما است خیلی بهتر است.پرده

پرده

تعریف ساده ای دارد.

اگر می خواهید سقف خانه تان بلند تر به نظر برسد، چوب پرده را هر قدر که می توانید بالا ببرید. پرده ها هر قدر که بالاتر باشند خانه بزرگ تر نشان داده می شود. یکی کردن پنجره ها هم می تواند خانه را بزرگ و عریض کند. اگر فضای بین دو پنجره زیاد نیست می توانید به جای جدا کردن پرده ها آنها را یک سره درست کنید. این توهم که فضای بین دو پنجره هم باز است، خانه را عریض تر می کند.

برای پنجره های بلند از قاب های چوبی بالای پرده استفاده کنید و در زمانی که پنجره ها کوتاه هستند، اصلا سراغ این ابزار خاص نروید. معمولا در پنجره های کوتاه و معمولی از پرده هایی استفاده می کنند که حاشیه پایین شان تزیینات بیشتری دارد و نگاه بیننده به آن قسمت جلب می شود. سعی کنید پرده هایی انتخاب کنید که از بالا تا یک سوم پایانی ساده هستند و در یک سوم پایانی در قسمت پنجره های پایین، طرحدار می شوند و نقش و نگار دارند. در پنجره های بلند هم می توانید به جای تزیینات قسمت پایین پرده، قسمت بالای آن را با رنگ یا طرح خاصی تزیین کنید؛ این طوری بلندی پرده ها کمتر به نظر می رسد.

یک تکه پارچه که برای جلوگیری از ورود نور یا کم نور کردن محیط داخلی ساختمان و همچنین برای رعایت حریم داخل منزل استفاده می شود. از هر کسی که درباره پرده بپرسید همین تعریف را کم و بیش تحویل تان می دهد.


اما پرده فقط این نیست. طراحان داخلی به پرده به چشم یکی از مهم ترین عناصر چیدمان خانه نگاه می کنند؛ عنصری که برای زیبایی خانه به عوامل زیادی مانند انتخاب درست طرح و نقشه و حتی جنس و بافت نیاز دارد. برای اینکه خانه ای امن و گرم داشته باشید از معجزه پرده ها غافل نشوید.

می‌توانید پرده اتاق نشیمن را نیم متر بالاتر از قاب پنجره و درست در زیر سقف نصب کنید تا توجه‌ها را به سقف بلند و باشکوه خانه‌تان جلب کنید. از این مورد شاید بتوان برای بزرگتر نشان دادن اتاق نشیمن نیز استفاده کرد.

پرده اتاق پذیرایی و نشیمن

اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری. در خانه های بزرگ هر کدام از این فضاها مشخصه خاص خودشان را دارند و فضایی مجزا. این وسط اهمیت پرده اتاق پذیرایی از همه جا بیشتر است؛ مهم ترین قسمت خانه که در دید قرار دارد و مورد قضاوت دیگران قرار می گیرد. در خانه های کوچک هم که دیگر فرقی ندارد؛ پرده نشیمن، پذیرایی و. . . همه یکی است و با اهمیت.

برای اینکه نمای خانه را با پرده ها زیباتر کنید، سوای جنس خاصی که برای پرده های پذیرایی در نظر گرفته می شود باید به طرح مناسب شان هم فکر کنید. در اتاق پذیرایی اغلب تلفیقی از سه یا چهار پرده را در قالب والان، دکور، پرده اصلی زمینه و پرده آستری آویزان می کنند که به لحاظ جنس و حتی ضخامت با هم متفاوت هستند. پارچه پرده این محیط، معمولا از میان رنگ های کرم، شیری، سفید، طلایی با بافت هایی ساده یا طرحدار انتخاب می شود.

این بسته به نوع دکوراسیون کلاسیک، مدرن، معاصر و. . . دارد که شما را به سمت چه طرح و حتی جنسی می کشد اما نکته اینجاست که با چند ترفند ساده می توانید به پرده های خانه جلوه بیشتری بدهید.

در میان انواع مدل پرده جدید اتاق نشیمن پرده های تیره رنگ از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و از جمله جدیدترین مدل پرده‌ها مخصوص اتاق نشیمن هستند. زیرا نور آفتاب به مرور زمان بافت پارچه را نازک می‌کند و پرده‌های تیره، از این حیث، از مقاومت بیشتری برخوردارند.


موضوعات: عمومی,پوشاک,
[ بازدید : 120 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چگونه باید مانتوی زیبا را برای مجالس انتخاب کنید

سه شنبه 16 مرداد 1397
15:13
امین

مدل مانتو جدید

مانتو نیز از جمله مواردی است که باید متناسب با قد و اندامتان انتخاب و بر تن کنید. مانتوهای رنگ روشن، طرحدار و چند تکه: اندام را درشت تر نشان داده و برای افراد ریز اندام مناسب می باشد. مانتوهای تیره رنگ: اندام را لاغر تر نشان داده در نتیجه اگر اندام درشتی دارید انتخاب رنگ مشکی برای مانتو بهترین گزینه می باشد. مانتوهای یک تکه و یک رنگ:برای افراد لاغر و قد بلند نمی تواند گزینه ی مناسبی باشد.

سری جدید مدل مانتو زنانه جدید 2018 و اسپرت دخترانه 97 مدل مانتو زنانه جدید 2018 مدل مانتو زنانه جدید و شیک مدل مانتو زنانه جدید 97 انواع مدل مانتو زنانه و دخترانه مدل مانتو مجلسی و اسپرت زنانه جدید دخترانه. امروزه تنوع مدل مانتو در بازار بسیار زیاد می باشد و با توجه به فصل مد و ترند مانتو هم تغیر پیدا می کند و مدل های جدیدی به بازار می آید. به همین دلیل مجموعه ای از مدل های مانتو زنانه جدید را همراه با مقالات زیبایی در زمینه سلامت ، سبک زندگی ، روانشناسی و… قرار میدهیم.

خرید مانتو برای اندام های متفاوت

• سعی کنید خطوط افقی در مانتو‌یتان نباشد، راه راه پارچه ها، نوارها و خطوط افقی شما را چاق تر و عریض تر نشان می دهد. مانتوهایی را بپوشید که خطوط و راه های عمودی دارند یا اصلا راه و خطی ندارند. از پوشیدن مانتوهایی که جیب های بغل از رو دارد، خودداری کنید.
• سایز را فراموش کنید و به دوخت مانتو توجه کنید.
خود را در لباسی خیلی تنگ و لباسی که کاملا متناسب اندام شما نیست در فشار قرار ندهید. درعوض مانتوهایی را انتخاب کنید که اندازه شما دوخته شده باشد و دوختش مناسب اندام شما باشد. مانتوهای کشی و استرچ و کمرهای کشی معمولا برای زنان درشت اندام مناسب نیست.

• مانتوهای خیلی کوتاه انتخاب نکنید و به دنبال مدل هایی باشید که شکاف های پهلو و جانبی دارند، زیرا این مدل ها علاوه بر افزایش شیکی و مد بودن، به راحتی شما در هنگام حرکت کمک می کنند. مانتوهایی با دامن های کلوش یا A شکل بپوشید.

مانتوهای طرح دار بپوشید. زنانی که سینه‌های کوچکی دارند معمولا اندام گلابی شکلی دارند در این صورت نیمه پایین بدن آنها از نیم تنه بالایی آنها بزرگتر و سنگینتر است. برای ایجاد تعادل، مانتوهای طرح دار و رنگ روشن با شلوارهای تکرنگ و ساده بپوشید. اما طرح‌های خیلی بزرگ را برای مانتوی خود انتخاب نکنید.

در عوض حتی بهتر است بهترین مانتو که طرح های متوسطی دارد و نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ است، انتخاب کنید. مانتوهایی بپوشید که در قسمت سینه خود تزئینات دارد. هرچیزی در ناحیه سینه موجب می‌شود که سینه‌های شما بزرگتر به نظر برسد. مدل‌هایی که درست زیر سینه جمع می‌شود، خود به خود سینه را بزرگتر نشان می‌دهد.

• پارچه های بافت دار یا براق در قسمت سینه نیز همین تاثیر را دارد. دکمه، تزئینات، قلابدوزی و گلدوزی روش بسیار خوبی برای افزایش اندازه سینه شما است. پس از مانتوهایی که تزئینات زیادی در بالاتنه آن به کار گرفته شده است انتخاب کنید.

مانتوهایی با بالاتنه گشاد بپوشید تا سینه‌هایتان را کوچکتر نشان بدهید. مانتو‌های تنگ، در اطراف سینه کشیده می‌شود و موجب می‌شود تا افراد به این ناحیه نگاه کنند. مانتوهایی که در دو طرف دکمه دارند، سینه های شما را بزرگتر نشان خواهد داد.
• از لوازم جانبی استفاده کنید که توجه را از سینه‌های شما دور می‌کند. با استفاده از روسری‌های رنگی زیبا و فریبنده و جذاب یا کفش‌های زیبا، افراد بیشتر به آنها نگاه می کنند تا سینه های بزرگ شما.
• مانتوهایی با بالاتنه ساده و گشاد استفاده کنید. جیب باعث جلب توجه به سینه‌های شما می‌شود. مانتوهایی با دامن چین دار یا پلیسه دار، توجه را از سینه‌های شما دور می‌کند و شما متناسب دیده خواهید شد.

خانم های قد بلند چه مانتویی بپوشند؟

• انتخاب رنگی متفاوت برای مانتو و شلوارتان، باعث می‌شود که قد شما به چند قسمت مختلف تقسیم و تفکیک بشود و در نتیجه کوتاهتر و متناسب تر دیده شوید. پس به خاطر داشته باشید هرگز مانتو و شلوار یک رنگ نپوشید و سعی کنید مانتو و شلوار و حتی کفشتان در چند رنگ متفاوت اما در یک هارمونی انتخاب شود.
• مانتوهای خیلی کوتاه نیز پاها را بلندتر از آنچه هست نشان می‌دهد پس از پوشیدن چنین مدل هایی خودداری کنید.
• مانتوهای زنانه کمردار تنگ شما را خوش اندام و زیبا نشان می‌دهد. مانتویی که به انحناها و برجستگی‌های بدن تاکید بیشتری بکند، توجه را از قد بلند دور می کند و اندام شما را متناسب تر نشان می دهد.


موضوعات: پوشاک,
[ بازدید : 125 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خرید انواع کیف پول های مردانه

سه شنبه 9 مرداد 1397
15:03
امین

کیف پول همیشه و در همه جا از رستوران گرفته تا سینما و مغازه و پمپ بنزین و غیره با ما است. در نتیجه بیشترین تماس را با باکتری ها دارد و می تواند صاحب خود را مریض کند. ویترین راسته چرم‌فروشی‌ها را که سیر کنی، همه چیز به چشمت می‌آید؛ از کت و شلوار چرم اعلا تا کیف پاسپورتی و اداری و البته جاسوئیچی و جاموبایلی.

کیفیت پارچه و دوخت آن باید طوری باشد که لباس، مدت زمان معقولی عمر کند. پیش از خرید، به بافت و مرغوبیت پارچه لباس‌ توجه کنید. یکی از نشانه‌های پارچه خوب این است که هر دو روی آن از یک کیفیت واحد برخوردار است. توی بازار چرم، می‌شود کیف بادوام و باکلاس پیدا کرد؛ قیمتش از ۳۵هزار تومان شروع می‌شود تا حدود ۱۱۰ هزار تومان . سبکی کیف، داشتن جیب‌های مختلف، قفل مناسب و ترکیب ظاهری خوب، ویژگی‌هایی است که هنگام خرید باید به آنها دقت کرد. کیف‌های «نیم‌چرم» سبک، ارزان و مناسب‌اند. اما اگر هدفتان تهیه بهترین‌هاست، دنبال کیف‌های قرص و محکم با چرم گاو و قفل رمزدار بگردید.هر چه بافت پارچه نرم‌ و در عین حال مقاوم باشد، ارزش آن هم بالاتر است. کیف پول زنانه رودوشی زنانه ترکیب چرم‌گاوی از نوع اشبالت با گل‌میخ‌های فلزی است و همان‌طور که در تصویر می‌بینید، در طراحی آن خبری از ابعاد هندسی نیست. تمایز این مدل با کیف‌های معمول حجم و ابعاد متفاوت آن است که معمولا مورد پسند دختر خانم‌های جوان است.

کیف پول یکی از وسایلی است که همیشه همراه ما به خصوص مردان میباشد. شاید در نظر کمی عجیب بیاید اما کیفیت کیف پول شما و همچنین مرتب بودن آن میتواند نکات شخصیتی زیادی از شما بازگو کند. معمولا به دو دلیل کیف پول خود را عوض میکنیم:

دلیل اول: کیف پولتان خراب و پاره شده است. اتفاقی به یک فروشگاه لوکس می روید. کیف پول می بینید و یا همسرتان تاکید می کند که کیف بخرید. حتی ممکن است که فروشنده شما را فریب داده و یک کیف پول بدون کیفیت را به شما بفروشد.

دلیل دوم: واقعا نیاز به یک کیف پول دارید و شروع به تحقیق درباره آن می کنید. بر اساس آن چه که نیاز دارید شروع به تحقیق می کنید و با برند ها و مد های جدید آشنا می شوید و یک کیف با کیفیت می خرید که از آن کاملا راضی هستید.

کیفیت کیف پول مردانه

مهمترین اصل برای خیرید یک کیف پول برای آقایان، دقت به کیفیت است. قرار است در اکثر معاملات خود از آن استفاده کنید. همچنین قرار است آن را همه جا با خود حمل کنید. از طرفی می توانید بر اساس بودجه به لاکچری بودن آن نیز توجه کنید. همه کیف پول ها از چرم ساخته نشده اند. پس باید اول مشخص کنید چه کیفی و با چه جنسی نیاز دارید.

بیشترین کیف های پول از چرم تولید می شوند. کیف پول چرمی می تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد.

کیف پول های چرم

استفاده از چرم در کیف پول مردانه به خصوص کیف پول های مردانه بسیار رایج است. چرم هایی که برای کیف پول به کار می روند متفاوت هستند ، چرم های مصنوعی که قیمت کمتری دارند ، چرم گاو که برای کیف پول شاید مناسب ترین و با کیفیت ترین چرم باشد و چرم تمساح که در ظاهر نیز کاملا متفاوت بوده و مشخص است این کیف از چرم تسماح است .

پارچه‏ هایی که دارای درصدی مواد پلاستیکی هستند اگر چه عمر طولانی تری دارند اما با پوست سازگاری خوبی نداشته و به خصوص در آب و هوای گرم باعث تعریق زیاد و عرقسوز شدن پوست می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند. برخی پارچه ‏ها نیز بعد از یک بار شستن ممکن است کمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کوتاه تر شوند که باید در این مورد از فروشنده سوال کنید. این کیف و مدل هایی مثل آن به خانم های دانشجو توصیه می شود. ابعاد این کیف به شما اجازه می دهد که کتاب هایتان را در آن بگذارید. اگر این روزها خیال خرید کیف دارید، بهتر است مثل مدل پیشنهادی ما مدل های چرمی را انتخاب کنید تا نگران خیس شدن کیف و البته کتاب هایتان در روزهای بارانی نباشید.

برای پیاده روی در بعدازظهرهای دلنشین بهاری باید سراغ کیف هایی مثل کیف پیشنهادی ما بروید. بند بلند این کیف به شما اجازه می دهد آن را روی دوشتان بیندازید و بدون دغدغه پیاده روی کنید.اصلا حتی اگر خودتان هم نخواهید نمی‌توانید شرایط کاری‌تان را با کیف همراه‌تان هماهنگ نکنید. شما نمی‌توانید آموزگار باشید و باوجود کلی وسایل ریز و درشت همراه‌تان یک کیف کوچک و فانتزی دست بگیرید در انتخاب این سبک کیف ها باید این نکته را در نظر بگیرید که فضای کافی برای وسایل ضروری همراه شما مثل کیف پول، دسته کلید و احتمالا عینک را داشته باشند.


موضوعات: عمومی,پوشاک,
[ بازدید : 128 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کراوات از کراوسی گرفته شده است

سه شنبه 9 مرداد 1397
13:30
امین


پژوهشگر انگلیسی، نوئل مالکوم در کتاب خود به اسم "تاریخچه مختصر بوسنی" مطالعه ذی‌قیمتی در مورد روابط ایرانیان و گذشته اقوام یوگوسلاوی سابق انجام داده است.

به گزارش سه نسل، وی در این کتاب می‌نویسد: "واژه کراوات، یا هراوات (Hravat) در زبان صربی" ریشه در این زبان ندارد. این واژه از شبیه به نامی ایرانی ‌است که که در لوحی سنگی در ناحیه یونانی‌نشین جنوب روسیه یافته شده است. ریشه آن نام، خراوات ("Khoravat") در اوستا به معنای "دوستانه" است.

مطالعات تاریخی نشان می‌دهد که نژاد فعلی کرواسی، کرواتها، از ۱۷۰۰ سال پیش شروع به مهاجرات از سرزمین مادریشان، ایران به سمت کرواسی، صربستان و بوسنی مهاجرت نموده‌اند. احتمالاً علت این مهاجرت سرکوب مومنین به آئین مانوی در دوران ساسانیان بوده است. بر مبنای اسناد قدیمی، اقوام صرب و کروات دارای اصلیت ایرانی هستند که بعدها به اقوام اسلاو ملحق شده‌اند. نوئل مالکوم معتقد است که تئوری‌های جدید در این زمینه با شواهد تاریخی مطابقت دارد. برخی از تئوریسین‌های ملی‌گرای کروات، ترجیح می‌دهند که اصلیت خود را با ایرانیان مرتبط سازند تا همسایگان اسلاو خود. چنین تئوری‌هایی خصوصاً در زمان جنگ جهانی دوم، در هنگامی که نژاد ایرانیان در طبقه‌بندی نژادها از سوی آلمانیان بالاتر از نژاد اسلاو قرار گرفت، تقویت شد.موافقان طرح گردآوری کراوات برای تایید آن از مواردی چون ترویج غرب یا حتی استفاده از نماد مسیحیت نام می برند و البته این موضوع هم با مخالفت هایی مواجه شده است تا جایی که برخی منتقدان به استفاده از لباس هایی رایج چون کت و شلوار و حتی یونیفرم نیروی انتظامی اشاره کرده و آنها را نیز وارداتی از غرب می دانند و البته برای رد نماد مسیحیت هم به کشیشانی اشاره می کنند که با این که مبلغ دین مسیح هستند، هرگز از کراوات استفاده نکرده و نمی کنند.

منابع دیگر کراوات را از کلمه ترکی (kyrabacs) و یا کلمه مجارستانی (korbacs)، مشتق می دانند، که هر دو به معنای “شلاق” و یا “شی طولانی، بلند و باریک” می باشند. عده ای دیگر از پژوهشگران به ریشه ی پارسی و ایرانی آن اعتقاد داشته و کراوات را یکی از پوشش های ایرانی می دانند، که از کلمه «کوئرس» گرفته شده است. برای اثبات این نظریه نیز مدارک متعددی بر شمردند. از جمله این مدارک، اوستا کتاب دینی ایرانیان باستان می باشد که در آن ضمن ذکر دوازده چیز که مرد جنگی به آنها نیازمند است از «کُئِرِس» نام برده شده است. کوئرس جزء هشتمین لوازم جنگ جویان ایرانی در عهد باستان بوده که در واقع از واژه «کُئِرِت» گرفته شده، و در زبان پهلوی به آن گریوپان می‌گفتند. «کُئِرِت» به صورت پارچه ای پهن و پیش سینه ای بود که توسط پادشاهان و بزرگان سپاه استفاده می شد. همچنین با نگاهی به تصاویر نقاشی شده از شاهان صفوی می توان دریافت که این پیش سینه تا دوره صفویه و بعد از آن نیز مرسوم بوده است.

نظرات مختلفی درباره استفاده از کراوات در میان مردم و به ویژه آقایان وجود دارد. برخی معتقدند با استفاده از کراوات در مراسم رسمی خوش تیپ تر می شوند و می توانند با اعتماد به نفس بیشتری در جمع ظاهر شوند، برخی دیگر هم اگر در تمام عمر خود از کراوات استفاده نکرده باشند، حاضر نمی شوند شب دامادی خود را بدون بستن کراوات سپری کنند تا مبادا در میان دوست و آشنا متهم به بی سلیقگی شوند. به هر حال این نوع پوشش که نمادی از کشورهای غربی است. خواسته یا ناخواسته و گاهی هم شاید از سر اجبار توسط برخی از آقایان استفاده می شود بدون هیچگونه قضاوتی در این خصوص سراغ حجت الاسلام علی سرلک رفته ایم و گفت وگوی کوتاهی درباره دلایل منع استفاده از کراوات در استفتائات و فتواهای مراجع معظم تقلید انجام داده ایم.

آیا کروات بستن جایز است؟

اگر کروات شعار غیرمسلمین حساب شود جایز نیست و اگر شعار نباشد اشکال ندارد

ســوال: آیا در مجالس عروسى یا میهمانیهاى خصوصى، زدن کراوات براى آقایان جایز است؟ √ پاسخ: به طور کلى، پوشیدن کراوات و دیگر لباسهایى که پوشش و زیّ غیر مسلمانان محسوب مى‏شود و استفاده از آن منجر به ترویج فرهنگ منحط و معاند غربى مى‏شود، جایز نیست


موضوعات: عمومی,پوشاک,
[ بازدید : 131 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چگونه یک کراوات مناسب انتخاب کنیم

سه شنبه 9 مرداد 1397
12:25
امین

یک مرد موفق مردی است که همیشه بتواند توجه اطرافیان را به خودش جلب کند و در واقع نوع انتخاب لباسش،نشان دهنده اعتماد بنفس، شخصیت، کمال و هنر اوست. یک مرد امروزی برای رسیدن به اهدافش تمام تلاش خودش را می کند و هیچ چیزی مانع رسیدن به اهدافش نمی شود. چنین مردی شخصیتی جذاب و بیاد ماندنی دارد و با نوع لباس پوشیدنش، می تواند شیک و منحصر بفرد باشد. ظاهر او از سر تا پا، موقعیت، شخصیت و افکارش را نشان می دهد.
هیچ‌ وقت قدرت جزئیات را دست‌کم نگیرید. هماهنگی کل ظاهرتان به کنار، جزئیات هم به‌‌ همان اندازه مهم هستند.


جزئیات می‌توانند نشان‌دهنده ویژگی‌های خاص شخصیتی شما باشند. جالب است که این موارد جزئی اغلب تنوع بالایی دارند. یک دستمال گردن زیبا یا یک دکمه سر دست زیبا می‌تواند حسابی حال و هوای ظاهرتان را عوض کند و خوش‌سلیقگی شما را به همه نشان بدهد. یادتان باشد جزئیات از اولین مواردی هستند که در ظاهرتان مورد‌توجه قرار می‌گیرند، پس اولین کسی باشید که به آن‌ها خوب توجه می‌کند. لباس تمام رسمی مردانه باید با قوانین مشخص و دقیقی منطبق باشد.


لباس تمام رسمی جایی برای نشان دادن علاقه شخصی وهای عحیب نیست، بلکه فرم و قالب خاصی دارد: کت شلوار مشکی با پیراهنی سفید رنگ و کراوات یا پاپیون سفید رنگ. بازهم تاکید می کنیم که مشکی رنگ است. این قانونی است که در تمامی مراسم رسمی بین المللی مهم رعایت می شود.عده‌ای از مردم تصور می‌کنند که پاپیون زدن فقط مختص آقایان است. نحوه آویزان کردن درست لباس ها همیشه شیک پوش باشید و در هنگام خرید یا انتخاب لباستان راحت باشید، باید قفسه لباس مرتب و منظمی داشته باشید که با اطلاع کامل از آنچه که دارید، تصمیم بگیرید و هم هنگام انتخاب وقت کمتری را صرف لباس‌پوشیدن بکنید.


من در اینجا راه های مناسبی برای آویزان کردن انواع لباس ها بیان می کنم: آویزان کردن لباس ها: در کمد لباس‌هایتان را باز کنید و با دقت به چوب‌لباسی‌های آویزان‌شده به میله اصلی کمد، نگاهی بیندازید. آیا تنوعی در جنس و مدل آنها می‌بینید یا اینکه همه لباس‌هایتان، با هر نوع و فرمی که هستند روی چوب‌لباسی‌های فلزی و پلاستیک ارزان قیمت که معمولا همراه لباس‌های خشکشویی شده به مشتری داده می‌شوند، آویزان شده‌اند؟!


به احتمال زیاد این‌طور نیست. در کمد همه ما انواع و اقسام چوب‌لباسی‌ها شامل فلزی بدون روکش، فلزی با روکش نازک، پلاستیکی، چوبی و ترکیبی از چوب و فلز یافت می‌شود که یا خودمان آنها را خریداری کرده‌ایم یا هنگام خرید لباس، چوب‌لباسی مخصوصش همراه آن بوده است ولی موضوع اینجاست که اغلب ما معمولا موقع آویزان‌کردن لباس‌ها در کمد باوجود چوب‌لباسی‌های متنوع ، هر چوب‌لباسی خالی‌ای را که در دسترس است، برداشته و لباس را روی آن آویزان می‌کنیم؛ آن‌وقت اعتراض می‌کنیم که نمی‌دانیم چرا کت و دامن یا کت و شلوار نوی ما بعد از مدتی آویزان‌بودن داخل کمد، سرشانه‌هایش بد فرم و چین‌دار شده و دیگر شکل اولیه را روی بدن ما ندارد؛ درصورتی که مقصر اصلی خودمان هستیم زیرا انتخاب ما برای چوب‌لباسی مناسب، درست نبوده است

بله، تعجب نکنید. واقعیت این است که خانم‌ها نیز به پاپیون علاقه دارند و آن را با لباس‌های زیادی ست می‌کنند، اما باید موقع استفاده از پاپیون مراقب بود چرا که اگر به درستی استفاده نشود و با لباس‌های‌مان هماهنگی نداشته باشد، جلوهٔ خوبی نخواهد داشت. برای استفاده از پاپیون بهتر است نکته‌های زیر را در نظر بگیرید. برای ست کردن کراوات با بقیه لباس ها راه های زیادی وجود دارد. هم با لباس های رسمی ست می شوند هم غیر رسمی. البته مدل یقه اتان را هم باید در نظر بگیرید، چون هر مدل یقه ای به هر نوع کراواتی نمی آید. طول و عرض کراوات باید با مدل کت هماهنگ باشد. می توانید از کراوات های تک رنگ روی پیراهن های طرح دار یا برعکس استفاده کنید. انواع مختلف گره را امتحان کنید. از مدل کراوات کلاسیک گرفته تا مدل های اسپرت و مدرن. برای داشتن ظاهری رسمی تر از یک سنجاق کراوات استفاده کنید.


مدل مناسب انتخاب کنید به گزارش والا مد، همان طور که گفتیم انتخاب اشتباه جلوه خوشایندی در ظاهر شما نخواهد داشت. قرار نیست همهٔ پاپیون‌ها براق باشند. باید جوری باشند که اندازه گردن‌تان باشند، با آن راحت باشید و یا سفتی آن باعث خارش پوست گردن‌تان نشود. در فصل‌های سرد سال می‌توانید از انواع پاپیون‌های پشمی و فلانل استفاده و در بهار و تابستان از نوع نخی آن استفاده کنید. به اصول پایبند باشید این طور جا افتاده است که پایپون‌ها بیشتر مجلسی هستند. در این جور مواقع پاپیون مشکی ساده و معمولی در ظاهر رسمی تأثیر به‌سزایی خواهد داشت. انواع مختلف پاپیون را بشناسید معمولاً پاپیون‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند: آنهایی که به صورت آماده گره خورده‌اند و شما تنها با یک گیره آن را دور گردن خود می‌بندید و آنهایی که باید به صورت دستی گره زده شوند که در این صورت باید طرز گره زدن آن را هم بدانید.
یک ساعت قهوه‌ای که با رنگ کمربند ترکیبی چشم‌نواز و تضادی دلچسب ایجاد می‌کند و با کفش نیمه رسمی سرمه‌ای و خردلی کاملا به این ست‌ هارمونی جالبی می‌بخشد. پیشنهاد ما این است؛ از کنار این ساعت کاملا خاص به راحتی نگذرید. اگر کمربند خردلی انتخاب کردید ساعت با این تم جذابیت بیشتری خواهد داشت.


موضوعات: عمومی,پوشاک,
[ بازدید : 134 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

شومیز با ترکیب پارچه‌ها ترکیب پارچه‌های طرح دار هم زیباست

سه شنبه 9 مرداد 1397
9:38
امین


هر سال با شروع فصل پاییز مجله ها، فروشگاه ها، سایت ها و بروشورها پر می شوند از مدل ها و رنگ های مختلف لباس های پاییزه، اما چه لباسی با چه ویژگی هایی، چه جنسی و چه رنگی برای پاییز مناسب است؟

در این چگونه می خواهیم علاوه بر راهنمایی شما برای انتخاب لباس های پاییزی، لباس هایی را به شما پیشنهاد کنیم که نه تنها پاییز امسال، که پاییز سال های دیگر هم بتوانید از آنها استفاده کنید. و بعد از مدتی از خریدشان پشیمان نشوید.

شومیز‌ها لباس‌های راحت و شیکی هستند که رد پایشان را می‌توان در کمد لباس بیشتر دختر خانم‌های ایرانی دید. در ادامه، مدل‌های متفاوت شومیز زنانه از ساده تا مدل‌های توری و دکمه دار را نشان می‌دهیم تا مگر کمکی در انتخاب این لباس پرکاربرد به شما کرده باشیم.

از آنجایی که شومیز لباس نسبتاً راحت و پوشیده‌ای است، به یکی از اولین انتخاب‌های دختران ایرانی برای شرکت در مراسم و مهمانی‌های خانوادگی تبدیل شده و طرفداران زیادی هم پیدا کرده است.

اما انتخاب شومیز مناسب می‌تواند یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها باشد. محدودیت در مدل و رنگ و طرح پارچه‌ها گاهی دست و پای آدم را می‌بندد.

در ادامه ما سعی داریم مدل‌هایی به شما نشان دهیم که می‌تواند ایده‌های تازه‌ای برای انتخاب مدل شومیز جدیدتان به شما بدهد.

شومیز دخترانه با یقه مدل‌دار شاید بتوان سادگی شومیز‌های تک رنگ را با مدل‌های متفاوت یقه ترکیب کرد و به نتیجه‌ی خوشایندی رسید. از انواع یقه‌های موجود، یقه کرواتی در عین پوشیده بودن، شیک و مجلسی هم هست. خلاصه اینکه، اگر از یقه‌های ساده‌ی تکراری خسته شده‌اید، بد نیست به شومیزی با یقه‌ی کرواتی فکر کنید.


شومیز با ترکیب پارچه‌ها ترکیب پارچه‌های طرح دار، چهارخانه و راه راه با پارچه‌های ساده همواره بین دختران جوان طرفدار داشته. با ترکیب این دو نوع پارچه می‌توان تضاد رنگی خوبی ایجاد کرد. نمونه‌هایی از ترکیب پارچه‌های طرح دار و ساده را در عکس‌های زیر می‌بینیم.

شومیز با آستین مدل‌دار اگر از آستین‌های کلوش و یقه‌های چین دار توی لباس بدتان نمی‌آید، نمونه‌های زیر می‌توانند ایده‌های خوبی در این زمینه به شما بدهند. در این مورد، باید خیلی به فرم اندامتان دقت کنید. وجود پف و چین در لباس می‌تواند به چاق نشان دادن شما کمک کند. پس اگر اندام پرتری دارید در انتخاب این مدل‌ها و جای قرار دادن چین ها دقت کنید.


موضوعات: عمومی,پوشاک,
[ بازدید : 102 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پاور وب است. || طراح قالب پاور وب
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]