خرید های اینترنتی که امروزه بر موبایل شکل میگیرند

شنبه 3 شهريور 1397
18:44
امین

برنامه بامیلو (Bamilo) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به راحتی با استفاده از گوشی خود به محصولات فروشگاه بامیلو دسترسی داشته باشند و نسبت به خرید آنلاین محصول دلخواه خود اقدام نمایند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی برنامه بامیلو (Bamilo) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن بامیلو (Bamilo)

بامیلو (Bamilo) یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه های اینترنتی ایران به شمار می‌رود که از تنوع بالای محصولات در زمینه های مختلفی اعم از مد و لباس، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و غیره برخوردار است. فروشگاه اینترنتی بامیلو شامل یک اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی با همین نام نیز می‌شود. کاربران می‌توانند با نصب اپلیکیشن بامیلو (Bamilo) بر روی گوشی خود در هر زمان و به راحتی به لیست محصولات و کالاهای این فروشگاه اینترنتی معتبر دسترسی داشته باشند و محصول دلخواه خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

اپلیکیشن Bamilo (بامیلو) برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و تجربه خرید آسان و مطمئن را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن (Bamilo) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.


معرفی برنامه بامیلو (Bamilo)

برنامه بامیلو (Bamilo) امکان خرید آنلاین محصولات مختلف و متنوع با قیمت مناسب را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. پس از نصب و اجرای برنامه مذکور قادر به مشاهده محصولات پیشنهادی و پرفروش این برنامه خواهید بود. برنامهدانلود اپلیکیشن خرید تخفیف های ویژه‌ای برای کاربران اپلیکیشن خود در نظر گرفته که در صفحه اصلی برنامه قابل مشاهده خواهند بود.

برنامه بامیلو (Bamilo)

همانطور که پیش از این هم اشاره شد، برنامه بامیلو شامل محصولات متنوعی می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به مد و لباس، لوازم الکترونیکی، لوازم خودرو و بسیاری دیگر اشاره کرد. با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه قادر به مشاهده دسته بندی‌ محصولات این برنامه خواهید بود. شما می‌توانید ترتیب نمایش محصولات را بر اساس محبوبیت، قیمت و برند تغییر دهید. همچنین امکان فیلتر کردن نتایج هم در اختیار کاربر قرار داده شده است.

برنامه بامیلو (Bamilo)

اگر به دنبال کالای خاصی هستید، می‌توانید با لمس آیکون به شکل ذره بین به جستجوی محصول مورد نظر خود بپردازید.

با انتخاب هر یک از محصولات موجود در برنامه بامیلو (Bamilo) به تصاویر، مشخصات کالا و فروشنده و توضیحات محصول دسترسی خواهید داشت. بنابراین کاربران می‌توانند پس از بررسی مشخصات محصول مورد نظر خود، نسبت به سفارش و خرید آن اقدام نمایند. برنامه بامیلو امکان امتیاز دهی به محصول را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است.

کاربران می‌توانند با لمس آیکون به شکل قلب محصول مورد نظر خود را جهت دسترسی سریع و آسان به لیست علاقه‌مندی‌ها بیفزایند. از سوی دیگر اشتراک گذاری مشخصات محصول از طریق سایر اپلیکیشن ها نیز امکان پذیر است.

به منظور سفارش و خرید محصول در برنامه بامیلو (Bamilo) نیازمند ایجاد حساب کاربری خواهید بود. با لمس آیکون به شکل سه نقطه در گوشه بالا و سمت چپ صفحه می‌توانید نسبت به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری اقدام نمایید.

برنامه بامیلو (Bamilo)

کاربران می‌توانند با خرید از فروشگاه بامیلو از خدماتی نظیر تضمین اصل بودن کالا و ضمانت بازگشت رایگان کالا تا 100 روز بهره مند شوند. از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط برنامه بامیلو (Bamilo) می‌توان به امکان پرداخت اینترنتی و نقدی هزینه سفارش اشاره کرد. کاربران می‌توانند هزینه سفارش خود را هنگام دریافت کالا به صورت نقدی و یا توسط کارت بانکی پرداخت نمایند.


همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه بامیلو (Bamilo) پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • ارائه محصولات متنوع
  • دسته بندی محصولات
  • امکان پرداخت آنلاین و نقدی هزینه سفارش
  • قابلیت جستجو
  • امکان فیلتر کردن نتایج جستجو
  • امکان افزودن کالا به لیست علاقه‌مندی‌ها
  • امکان به اشتراک گذاری محصولات

نقاط ضعف:

  • این برنامه تقریبا نقطه ضعفی ندارد

[ بازدید : 185 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بازاریابی شبکه های اجتماعی برای کسب وکارهای نوپا

دوشنبه 21 فروردين 1396
16:53
امین

شبکه های اجتماعی بازاری جدید برای کسب و کارها

چند قانون که میتواند در موفقیت بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شما تاثیر گذار باشد شامل :

قانون گوش دادن:موفقیت در استفاده از بازاریابی محتوا و بازاریابی شبکه های اجتماعی مستلزم بیشتر گوش دادن و کمتر حرف زدن است. نظرات مخاطبین هدف خود را بخوانید و در گفتگوهای آنها شرکت کنید تا متوجه شوید چه چیزی بیشترین اهمیت را برای آنها دارد. تنها در این صورت است که شما می توانید محتوا تولید کنید و با افرادی که به دنبال دریافت ارزش هستند، مکالمه برقرار کنید.

قانون تمرکز:بهتر است متخصص باشید تا همه فن حریف. در زمینه بازاریابی محتوا و بازاریابی شبکه های اجتماعی استراتژی های متمرکز بر روی ساخت یک برند قوی در مقایسه با استراتژی های کلی و همگانی شانس بیشتری برای موفقیت دارند.
قانون کیفیت:کیفیت همیشه از کیفیت مهم تر است. داشتن تنها هزار مخاطب آنلاین که محتوای شما را مطالعه می کنند و در مورد آن با مخاطبین حرف می زنند بهتر از داشتن 10 هزار مخاطبی است که بلافاصله بعد از یک بازخورد با شما در فضای مجازی ناپدید می شوند.
قانون صبر:موفقیت در زمینه بازاریابی محتوا و بازاریابی شبکه های اجتماعی یک شبه اتفاق نمی افتد. محتوایی که تولید می کنیم باید ویروسی شود تا بتواند به ابزاری مفید جهت بازاریابی کالای ما تبدیل گردد. برای ویروسی شدن نیز به زمان نیاز است.
قانون ترکیب : اگر شما یک محتوای کیفی سرگرم کننده را به اشتراک بگذارید و تلاش کنید مخاطبین آنلاین خود را به دنبال کنندگان کیفیت تبدیل کنید، آنها نیز در توئیتر و فیس بوک و لینکدین و وبلاگ های شخصی خود آن را با مخاطبین شخصی خود به اشتراک می گذارند.
این به اشتراک گذاری محتوای شما درهای جدیدی از موتورهای جستجو و کلمه های کلیدی به روی شما باز می کند. این درهای جدید می تواند صدها بلکه هزاران راه بالقوه برای افراد باشند تا بتوانند شما را به صورت آنلاین پیدا کنند.
قانون تاثیر:برای پیدا کردن موارد تاثیرگذار آنلاین بر بازارتان که مخاطبینی کیفی داشته و به محصولات و خدمات و کسب و کار شما علاقه مند هستند وقت بگذارید. به آنها به صورت آنلاین متصل بوده و سعی در ایجاد ارتباط با آنها داشته باشید.
بازاریابی شبکه‌های اجتماعی توسط شبکه سازی با کسب مداوم تجربه توسط مدیرانی که از قابلیتهای شبکه سازی استفاده می کنند ، بهبود می یابد. این مدیران از نقاط قوت برای غلبه بر نقاط ضعف استفاده می کنند ، از اشتباهات پیشین درس می گیرند و برای جلوگیری از بروز اشتباهات در آینده ، آنها را ارزیابی می کنند، از کامیابیها یاد می گیرند و همه شرایطی که در ایجاد موفقیت موثر بوده‌اند را بررسی می کنند. از آنجا که ترکیب شبکه سازی مدیران بنگاههای کوچک و متوسط بین ارتباطات شخصی و ارتباطات مبتنی برکسب و کار در تغییر است، ماهیت تصمیم گیری نیز تغییر می کند. هنگامی که وابستگی اصلی یک مدیر به شبکه های اجتماعی است ، تصمیمات احتمالا مبتنی بر اطلاعات ناقص بوده و عمدتا متکی به قضاوتهای شخصی است. در مقابل زمانی که یک مدیر، ارتباطات تجاری و شبکه سازی بیشتری را تجربه می‌کند، دارای دیدگاه راهبردی تری شده و تصمیم گیری وی نیز جدی تر خواهد شد. هر مطلبی که در یک شبکه‌ی اجتماعی ارسال می‌کنید، موقعیتی برای جذب مشتری است. با جذب دنبال‌کننده به مشتریان جدید، اخیر و قدیمی‌تان دسترسی خواهید داشت و می‌توانید با همه‌ی آنها تعامل داشته باشید. هر کس ممکن است به پیام، عکس، ویدیو یا نظری که به اشتراک می‌گذارید واکنش نشان بدهد و هر واکنش بازدید سایت را بالا می‌برد و در نهایت مردم را جذب برند شما می‌کند. همه‌ی واکنش‌ها به جذب مشتری نمی‌انجامند، اما هر واکنش مثبتی احتمال جذب مشتری را افزایش می‌دهد. حتی اگر کلیک‌خورتان پایین باشد، موقعیت‌های قابل توجهی در شبکه‌ی اجتماعی خواهید داشت. به یاد داشته باشید «موقعیت» اولین لازمه‌ی هر عمل است.

بازاریابی در شبکه‌ های اجتماعی به چند دلیل ساده نرخ جذب بالایی دارد. احتمالا برجسته‌ترین دلیل آن مردم‌محوری است؛ در واقع برندها با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مردمی‌تر می‌شوند. در شبکه‌های اجتماعی برندها می‌توانند مانند مردم عادی رفتار کنند؛ این کار برای پیشرفت شما ضروری است، زیرا مردم ترجیح می‌دهند با آدم‌ها معامله کنند تا با شرکت‌ها.

به علاوه، مطالعات نشان داده‌اند شبکه‌های اجتماعی در جذب مشتری ۱۰۰درصد موفق‌تر از بازاریابی حضوری عمل می‌کنند و این واقعیت که هر چه تعداد دنبال‌کنندگان برند شما در شبکه‌های اجتماعی بیشتر باشد، اعتبار برند و اعتماد مردم به برند شما افزایش می‌یابد، بار دیگر اهمیت شبکه‌های اجتماعی را ثابت می‌کند. به این ترتیب مخاطبان شبکه‌های اجتماعی به سادگی جذب وبسایت‌تان می‌شوند و نرخ بازدیدش را افزایش می‌دهند.


[ بازدید : 146 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چگونه یک ویدیو در بازاریابی شما نقش دارد

يکشنبه 7 آذر 1395
16:58
امین



online-with-offline

بازاریابی ویدیویی (ویدئو مارکتینگ) یکی از زیرمجموعه‌های استراتژی بازاریابی محتوا است. با بازاریابی ویدیویی شما محتوایی مربوط به برند خودتان تولید می‌کنید که مردم را به آن علاقه‌مند کنید. این موضوع باعث می‌شود تا مردم شمارا بشناسند و به شما اعتماد کنند. در کل مردم ویدیو را خیلی بیشتر استفاده می‌کنند و معمولاً ویدئوها مثل یک ویروس منتشر می‌شوند. ویدیو تأثیر بیشتری نسبت به متن دارد و در بحث جستجو، ویدیوها طرفدار بیشتری دارند و بیشتر جستجو می‌شوند.

اگر می‌خواهید از خودتان فیلمی بگیرید که در حال معرفی یک محصول با جزییات آن هستید بهتر است همین حالا دوربین را خاموش کنید چرا که بیان ویژگی‌ها در متن هم امکان پذیر است. با صدای بلند می‌گوییم که لطفا خلاق باشید و سعی کنید کاری متفاوت کنید و یا به قولا طرحی نو در اندازید! ارزش یوتیوب و کانال‌های اشتراک گذاری فیلم به قدری زیاد است که می‌تواند جایگزین یک تلویزیون کابلی باشد، از این جهت که کاربران زیادی در آن حضور دارند. این کاربران به دنبال ۴ سبک فیلم هستند که از قضا در فروش نیز بسیار دخیل اند

فیلم با موضوعات آموزشی

گاهی وقتی می‌خواهید یک فیلم بسازید تا محصولات خودرا نمایش دهید، بیایید کاربرد محصول را در قالب یک فیلم نمایش دهید. فرض کنید که شما به فروش مهره‌های رنگی مشغولید و می‌خواهید آن‌ها را به فروش برسانید. کافیست بیایید یک کاردستی با این مهره‌ها درست کنید و روش درست کردن آن را آموزش دهید. به طور کلی هر آموزشی که پیرامون محصولات شما باشد می‌تواند یک هدف گیری موثر تلقی شود.

ایده‌پردازی برای ساخت ویدئوها

  • اشتراک‌گذاری محتوای تبلیغات ویدیویی در راستای موفقیت یک بازاریابی آنلاین
  • تنظیمات و ویرایش‌های محتوای تصویری هماهنگ با فضای مجازی
  • تولید یک محصول تصویری با کیفیت برای توسعه اهداف کسب‌وکار و حذب مخاطب هدف
  • توضیحاتی در رابطه با story board

همچنین می‌توانید نمونه‌های خوبی از ویدیوهای موفق در این زمینه را ببینید، با فضاهایی که نتیجه خوبی در رونق بازاریابی آنلاین شما به همراه می‌آورد آشنا شوید و از نحوه اشتراک‌گذاری در آن فضاها بیشتر بدانید تا نتیجه این نوع محتوا را در گسترش کسب‌وکار خود رصد کنید.

تیزرهای کوتاه برای درگیر کردن مخاطبان

ممکن است که مشتریان قبلی کسب‌وکارتان، شما را فراموش کنند و به همین دلیل لازم است که همواره خود را به آنها یادآوری کنید و ویدیو مارکتینگ از مواردی است که می‌تواند در مسیر معرفی محصولات جدید، به کسب‌وکار شما کمک کند. از محصولات جدید خود، تیزرهای کوتاه با کیفیت بسازید و آن را در هر جایی که امکان دارد، منتشر کنید.

حرف آخر در بازاریابی ویدیویی

همیشه به یاد داشته باشید که باید به واسطه ویدیو، میزان تعامل را افزایش دهید و در تولید ویدیو، کیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

سوال اینجاست که شما چگونه از بازاریابی ویدیویی بهره می‌برید؟

چرا فیلم تاثیر گذاری زیادی بر نظر مشتریان برای خرید دارد؟ تصور کنید فردی در حال تصمیم گیری برای خرید کفش است. وی کفش را وارسی می‌کند، بخش‌های مختلف آن را با دقت بررسی می‌کند، جنس آن را لمس می‌کند و حتی چسب و بند‌های آن را مورد بررسی قرار می‌دهد. بدین صورت با یک تجربه‌ی حس واقعی اقدام به خرید می‌کند. در دنیای آنلاین که همه چیز مجازی است این حس اهمیت بیشتری پیدا می‌کند بنابراین فروشگاه‌های اینترنتی نیاز به این دارند که بتوانند یک تجربه واقعی از کار کردن با محصول در اختیار خریدار قرار دهند. هر چند عکس تا حدی می‌تواند در نمایش ظاهر به مشتریان کمک کند اما تجربه‌ی دیدن فیلم با تصویر و عکس خیلی فرق دارد. هر چه یک فروشگاه اینترنتی بتواند تجربه مقایسه و انتخاب را ملموس‌تر کند، احتمال بیشتری وجود دارد که کاربر از وی خرید کند.


[ بازدید : 154 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تصمیمات مهم برای ایجاد یک بنر تبلیغاتی

يکشنبه 7 آذر 1395
16:57
امین



Untitled12


تبلیغات اینترنتی اکنون مورد توجه بسیاری از صاحبان کالا و خدمات است. گستره اینترنت و نوع اثرگذاری آن باعث شده برخی از شرکت ها، تلاش های سنتی تبلیغات را فراموش کنند و صرفاً با تبلیغات مدرن، فعالیت های حرفه ای خود را برای دیگران معرفی کنند. اثر حاضر می کوشد نخست با تعریفی ساده از تبلیغات اینترنتی، ویژگی ها و ضرورت های مهم تبلیغات اینترنتی را فهرست وار بازگو کند و سپس بهره مندی بیشتر از تبلیغات با بنر را بررسی می کند.
مزیت این اثر در آن است که کوتاه و گزیده، توصیه های کاربردی را مورد توجه قرار داده تا با کاهش هزینه ها، اثربخشی بنر تبلیغاتی حاصل شود.
● تبلیغات اینترنتی
در صنایع مختلف، تعریف های متفاوتی برای عبارت تبلیغات ذکر شده است ولی در بیشتر آنها مفاهیم مشترکی مورد توجه قرار گرفته است. از جمله این مفاهیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱) تبلیغات عبارت است از تلاش برای ایجاد یک ارتباط دوسویه غیرمستقیم با مخاطب است.
۲) تبلیغات موفق مستلزم پرداخت هزینه به منظور بهره برداری از امکانات ساخت و رسانه مناسب برای نشر آن است.
۳) تبلیغ خوب تلاش دارد تا با ایجاد آگاهی و گاه آموزش به صورت های مستقیم و غیرمستقیم بر ذهن مخاطب تاثیر بگذارد.
بنابراین می توان نتیجه گرفت که تبلیغات از طریق رسانه های مختلفی قابل انجام است که از آن جمله می توان به روزنامه ها، مجله ها، رادیو، تلویزیون و... اشاره کرد. پس از گسترش کاربردی اینترنت در سطح دنیا، استفاده از وب سایت ها و وبلاگ ها به عنوان رسانه های جدید تبلیغاتی توجه بسیاری از شرکت ها را به خود جلب کرد و در اثر آن روش ها و تکنیک های جدیدی برای تبلیغات در اینترنت خلق شد.
در ادبیات جدید تبلیغات، تعریف هایی نیز برای تبلیغات اینترنتی ذکر شده است. برای نمونه، دو کافی (۱۹۹۶) از اولین کسانی است که در زمینه تبلیغات اینترنتی و چگونگی نگرش مصرف کنندگان، تحقیقاتی انجام داده است. وی در مقاله ای با عنوان ارزش تبلیغات و تبلیغات در وب، تبلیغات اینترنتی را از نظر مصرف کنندگان در بردارنده انواع بسیاری از مطالب و مضامین تجاری موجود در وب می داند، از تبلیغات الکترونیکی شبیه به تبلیغات سنتی (تابلوهای تبلیغاتی و بنرها) گرفته تا انواع دیگری که متفاوت از تبلیغات سنتی هستند (مانند ایجاد پایگاه اینترنتی).به همین گونه اشلوزر و دیگران (۱۹۹۹) تبلیغات اینترنتی را هرنوع محتوا و مضمون تجاری موجود در اینترنت می دانند که شرکت ها برای آگاه کردن مصرف کنندگان در مورد کالاها و خدمات خود طراحی می کنند.
بعضی دیگر نظیر پاتون و همکارش نیز تبلیغات اینترنتی را به طور ساده، استفاده از اینترنت برای انجام تبلیغات دانسته اند. بنابراین با درنظر گرفتن بعد رسانه ای، اینترنت و با توجه به تعریف تبلیغات تجاری، می توان تبلیغات اینترنتی را چنین تعریف کرد:به کارگیری اینترنت و فناوری های زیرمجموعه آن مانند وب و پست الکترونیکی از سوی سازمان های تجاری برای انجام فعالیت های تبلیغاتی مورد نظر.
تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب اشاره دارد.
در تعریفی دیگر، تبلیغات اینترنتی را اینگونه تعریف کرده اند: نمایش دادن نام ها و علائم تجاری، شعارها و تصویرهای تبلیغاتی در سایت های پربیننده اینترنت به نحوی که به تحقق هدف های تبلیغات کمک کند.
با شروع فعالیت های تجاری در اینترنت، تبلیغات اینترنتی نیز پا به عرصه گذاشت. به نظر می رسد اولین شیوه برای تبلیغ، استفاده از پست الکترونیک بوده باشد اما با اضافه شدن فناوری وب به اینترنت، تبلیغات اینترنتی به شکل امروزی آن آغاز شد.
● ویژگی ها و ضرورت های مهم تبلیغات اینترنتی
در مقایسه با تبلیغات سنتی، تبلیغ در اینترنت از مزیت های قابل ملاحظه ای برخوردار است از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:
ـ ایجاد ارتباط دوطرفه با مخاطب
ـ ایجاد یک پیوند مستقیم به فهرست محصولات
ـ توانایی هدف گیری ایستا و پویای مشتریان
ـ دسترسی جهانی و شبانه روزی
ـ ارسال و نگهداری و به روزرسانی آسان
ـ قابلیت اندازه گیری و ردگیری بالا
ـ طراحی پیام آگهی و قابلیت فروش
ـ هزینه کم تبلیغ در اینترنت نسبت به سایر رسانه ها
ـ دستیابی به بازار جدید در حال گسترش
ـ اطلاع رسانی کامل و سریع
ـ نظارت و ارزیابی دقیق و بدون واسطه
ـ ایجاد یک پیوند مستقیم به فهرست محصولات
● مدل های تبلیغات اینترنتی
طی یک دهه ای که از پیدایش پدیده تبلیغات اینترنتی می گذرد، روش ها و مدل های مختلفی برای انجام تبلیغات در اینترنت ابداع شده و مورد استفاده قرار گرفته است. در ادامه تنها به «بنر» اشاره می شود.
● بنر
بنر عبارت از یک تصویر گرافیکی کوچک و معمولاً مستطیلی است که به یک پایگاه اینترنتی دیگر متصل می شود. ابعاد مختلفی دارد اما به طور متوسط دارای طول ۴۶۰ پیکسل و عرض ۶۰ پیکسل است.
بنرها اولین شکل از تبلیغات بودند که به طور گسترده در اینترنت مورد استفاده قرار گرفتند و امروزه از معروف ترین و پرکاربردترین انواع تبلیغات اینترنتی به شمار می رود.
- همخوانی بنر و برند

بعد از اینکه مخاطب شما توسط پیشهنادات شما جذب شد نوبت به کلیک میرسد. پس از کلیک طی فرایندی مخاطب به صفحه فرود وارد میشود و زمانی که بنر شما با محصولات یا اطلاعات داخلی صفحه فرود متناقض باشد مشکلات بسیاری ایجاد میشود.

راهکار:

الف) محصولات خود را با بنر همگام کنید.

ب) از پیچیدگی در صفحه فرود جا اجتناب کنید. گزینه های زیاد مخاطب را گیج میکند.

۸- خروجی فرمت مناسب

PNG JPG GIF یا فایل های خروجی نرم افزار ادوبی فلش خروجی بسیار مناسبی برای طراحی بنر شما محصوب میشود.ولی باید توجه کنید که تمامی دستگاه های نمایش دهنده کاملا تمام فرمت ها را پشتیبانی نمیکنند پس در نتیجه استفاده از فرمت GIF بدلیل پشتیبانی کامل بهترین گزینه محسوب میشود.

▪ بنرها دارای انواع مختلف و متفاوتی هستند و می توان آنها را به دو صورت زیر دسته بندی کرد.
۱) بنرهای ثابت
۲) بنرهای متحرک (انیمیشنی)
۳) بنرهای تعاملی (دارای غنای رسانه ای)
● بهره مندی بیشتر از تبلیغات بنر
تجربه نشان می دهد که استفاده هوشمندانه از بنر به ویژه در معرفی نام تجاری (برند) و پیشبرد فروش بسیار موثر است.
براساس آمار سازمان بین المللی تبلیغات (IAB) در سال ۲۰۰۰ میلادی تبلیغات از طریق بنر ۴۷ درصد کل تبلیغات آنلاینی را تشکیل داده است. به ویژه اگر توجه کنیم که رقم کل تبلیغات آنلاین در این سال ۲/۸ میلیارد دلار بوده، بیشتر به اهمیت این نوع تبلیغات پی می بریم بنابراین تبلیغات از طریق بنر می تواند و باید بخشی از راهبرد تبلیغاتی شما باشد به شرط آنکه به این موارد توجه کنید:
4. از دکمه مناسب استفاده کنید :با توجه به نوع طراحی بنر شما استفاده درست از دکمه ها قطعا باعث افزایش کلیک و بازخورد به سایت شما میشود. ۱) برای بنرهای خود پیام های جذاب و کوتاه تهیه کنید:بنرهای تبلیغاتی با بیلبوردهای خیابانی قابل مقایسه اند. این آگهی ها باید بیننده را به مدتی کوتاه جذب کنند. بنر خواه در بالای صفحه باشد یا در وسط و کناره های آن باید با چند کلمه یا تصویر مختصر پیام خود را انتقال دهد.
این آگهی ها به خصوص در معرفی نام و مارک های تجاری بسیار موفق عمل می کنند زیرا نام ها یا تصویرهای کوتاه به خوبی در ذهن جای می گیرند اگر شرکت کوچکی دارید و می خواهید مستقیماً به تبلیغ کالا و خدمات خود بپردازید باز هم بهتر است همین رویه را در پیش گیرید یعنی کلام و تصویری را انتخاب کنید که به زیبایی و در کمال اختصار پیام شما را انتقال دهد.
۲) اطمینان یابید که بنرها مخاطب را به جای درستی هدایت می کنند
اگر از بنر برای معرفی سایت خود استفاده می کنید قابل قبول است که مخاطبان را به صفحه اصلی سایت بفرستید اما بنرهایی که برای پیشبرد فروش و ارائه پیشنهادهای خاص طراحی شده اند، ممکن است با هدایت مخاطبان به صفحه اصلی سبب سردرگمی ایشان شوند.
در این مورد به خصوص اگر پیام یا راهنمای تصویری مناسبی برای هدایت این بازدیدکنندگان در صفحه اصلی پیش بینی نکرده باشید، احتمالاً آنها را از دست خواهید داد.
کریس ماهر مدیر شرکت بازاریابی M۲K در آستین تگزاس می گوید: اگر کاربر را خسته و سردرگم کنیم بدون آنکه از ما خرید کند به سایت دیگری خواهد رفت. این یکی از خطاهای مهمی است که آگهی دهندگان مرتکب می شوند.
بنابراین به جای آنکه مخاطب را به صفحه اصلی سایت بفرستیم، بهتر است او را مستقیماً به صفحه ای هدایت کنیم که برای پیشبرد فروش طراحی شده و بنرها را به آن مرتبط (پیوند) کرده ایم. در این صفحه باید محصول یا پیشنهاد خود را به صورت مشروح معرفی کنیم و از مخاطب بخواهیم که با پر کردن فرم، محصول را سفارش دهد یا با ما تماس بگیرد. به این ترتیب اگر مخاطب فرم را هم پر نکند، مطمئن هستیم که پیام ما را دریافت کرده است.
۳) تبلیغات خود را هدف گیری کنید
منظور از تبلیغات هدف گیری شده پیام رسانی به مخاطبانی است که دارای علاقه مشترک شغلی، تخصصی، هنری، ورزشی و مانند آن هستند.
در تبلیغات از طریق بنر این گروه ها را می توان با دسته بندی سایت های نمایش دهنده آگهی از یکدیگر تفکیک کرد به طوری که هر آگهی برای گروه خاصی از مخاطبان پخش شود. ناگفته پیداست که به این ترتیب هزینه ها کاهش و بازدهی تبلیغات به میزان درخور توجهی افزایش می یابد.
۴) تبلیغات خود را با گروه های کوچک محک بزنید
یک وجه امتیاز یا زیبایی تبلیغات اینترنتی این است که با هزینه ناچیزی می توانید آگهی های خود را با گروه کوچکی از مخاطبان بیازمایید. همچنین می توانید بنرهایی با شکل ها، رنگ ها، متن ها و اندازه های مختلف تهیه و اثربخشی آنها را با هم مقایسه کنید. با کمی دقت و حوصله می توانید پیشنهادهای فروش را به گونه ای تنظیم کنید که با خصوصیات و علاقه گروهی مخاطبان سازگارتر شده و بیشترین نتیجه را به بار آورد.
۵) بخشی از استراتژی کلی تبلیغات خود را به بنر اختصاص دهید
تبلیغات معمولاً وقتی بیشترین نتیجه را به بار می آورد که از رسانه ها و روش های مختلف برای رساندن پیام به مخاطب استفاده کنیم.
سازمان ها و شرکت های بزرگ و با سابقه، این مطالب را می دانند و می کوشند پیام های خود را با رسانه های مختلف به مخاطبان برسانند. این شرکت ها معمولاً از رادیو، تلویزیون، سینما، مطبوعات و تبلیغات محیطی به خوبی استفاده می کنند و در سال های اخیر، روش های مختلف تبلیغات آنلاین را هم به این مجموعه افزوده اند اگر بودجه شما کفاف تبلیغ در رسانه های گرانقیمت را نمی دهد از سایر انواع تبلیغات آنلاین استفاده کنید. درج آگهی در خبرنامه های آنلاین و ارسال ای میل های تبلیغاتی از نمونه هایی است که در کنار تبلیغات بنر می تواند به شما کمک کند.
۶) در طراحی بنر از گرافیک، انیمیشن و سایر جلوه های بصری بهره بگیرید
ترکیب بندی رنگ، نور، حرکت، حروف و خطوط زیبا اثر محسوسی بر جلب توجه بینندگان و موفقیت بنرهای شما دارد.
نثر روان و زیبا نیز در ترکیب با این عوامل اثرگذارتر می شود. این مجموعه عوامل، ممکن است مدت ها در ذهن بیننده بماند و به اهداف آگهی دهنده کمک کند.
برای طراحی بنرها از افراد متخصص و با تجربه استفاده کنید.
هزینه طراحی بنر، رقم در خور توجهی نیست اما اثر مهمی بر تبلیغات شما دارد.
یک هدف خیلی مهم دیگر از تبلیغات بنری جاانداختن نام تجاری است. بنر تبلیغاتی شما می تواند یا بهتر است بگوییم باید مجموعه ای از لوگو، رنگ و شعار تبلیغاتی شما باشد.
تبلیغات بنری یک راه موثر برای نمایش پیام های تبلیغاتی شما در اینترنت است. این تبلیغات تنها روش تبلیغات در اینترنت نیست ولی بخش اساسی از تبلیغات آنلاین به حساب می آید.


[ بازدید : 155 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

4 نکته برای شروع در بازاریابی شبکه های اجتماعی

سه شنبه 25 آبان 1395
10:8
امین


چگونه بازاریابی شبکه های اجتماعی در غرفه‌های شما ایفای نقش می‌کنند

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (Social Media Marketing) یک مفهوم است که مانند سایر مفاهیم جدید یک تعریف ندارد.

رسانه‌هایی که مردم محور (کاربر محور) هستند و بیشترین میزان بازدید‌کنندگان و تولید محتوا را به خود اختصاص داده‌اند. بنابراین به نظر می‌رسد، این رسانه‌ها برای کسب‌وکارها بسیار جذاب و دل‌ربایند. زیرا کسب‌وکارها همیشه به دنبال کسب توجه و علاقه مخاطبان (مشتریان یا کاربران) بوده‌اند. اینجاست که علم بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مطرح می‌شود.

هنوز هیچکس تصور نمی‌کرد که روزی جنبه اجتماعی اینترنت بصورت کاربرد اصلی آن درآید. قوه محرکه این امر، نیاز اجتماعی به یافتن اجتماعات آنلاین است. اما طنز جالب در این میان در این است که بر اساس فرضهای اولیه درباره اثرات اجتماعی اینترنت، از آنجا که این ابزار باعث محدود کردن فزاینده افراد به روابط غیر شخصی و رودررو می‌شود بنابراین می بایست به آن به چشم یک نابود کننده اجتماعات نگریسته می‌شد.
به نظر می‌رسد اینترنت در حال خلق تغییراتی اساسی است.در نتیجه ذات و طبیعت روابط در جامعه و اجتماعات اینترنتی نیز با وضع قوانین جدید تغییر می‌کند. به عبارتی ما تنها در حال تغییر کانال های ارتباطی خود نیستیم بلکه به دنبال راهی برای ایجاد روابط اینترنتی صحیح و منافع طولانی مدت مشترک هستیم.
این گونه جوامع جدید هیچوقت جایگزین جوامع اجتماعی از نوع واقعی شان نخواهند گردید، بلکه به عنوان تسهیل کننده تجارب اجتماعی عمل خواهند کرد. به گونه ای همزمان، این اجتماعات جدید در حال جهانی تر و محلی تر شدن هر چه بیشتر هستند. تسهیلات ارتباطی به ما امکان می دهد تا در سطح جهانی و از راه دور به شیوه ای جدید با اجتماعات که منافع مشترکی داریم، بپیوندیم.
در نتیجه پیوستن به این "اجتماعات از راه دور" قادر خواهیم بود تا در دنیای واقعی نیز روابط اجتماعی بهتری با همسایگان، بازارها و دولت های محلی برقرار سازیم.
ونچرلی معتقد است که اینترنت انتظارات درباره تدریس و آموزش را بالا برده زیرا اساتید امروزه مجبورند مطالب خود را با عمق بیشتری بیان و حوزه های شناختی جدید را بسیار بیشتر از آنچه در گذشته مورد توجه بود، پوشش دهند.
دانش آموزان نیز همچنین انتظار دارند که دامنه فرآیند یادگیری خود را در هر لحظه که نیازمند سئوال و برقراری رابطه با استاد باشند، به خارج از محدوده های کلاس گسترش دهند. پست الکترونیکی، اتاق های گفتگو ، نشست های اینترنتی و ... باعث گردیده تا ارتباط دانشجویان با استاد و مطالب درسی خود بیشتر گردد.
این امر نکته مثبتی برای آینده آموزش و تعلیم محسوب می شود. در عین حال که شبکه های اجتماعی برای جوانان در ایالات متحده و دیگر کشورها بسیار مهم است، این امر باعث بروز سردرگمی در کلاس ها نشده است.
افراد زیادی به اینترنت به عنوان منبع دوست‌یابی و کسب اطلاعات مراجعه می نمایند. کاملا بدیهی است که این امر به روابط دیپلماتیک در سطح بین الملل کمک خواهد کرد.
اینترنت امروزه امکان کاملا غیر منتظره برقراری ارتباطات بین افراد و شهروندان را فراهم نموده است، امری که در تاریخ روابط بین الملل در تئوری و در عمل به یک رویا شبیه بود. اینترنت به کلی این خط سیر را تغییر داده و امکان برقراری ارتباطات بین افراد و گروه های یک اجتماع با افراد و گروه های جوامع دیگر را مهیا کرده است.
طبیعی است که این امر اثراتی جهانی از خود بجای خواهد گذاشت، همان‌گونه که ارتباط بین نخبگان و رهبران جوامع اثرات مشهودی روی امکان برقراری روابط در سطح بین الملل داشت. امروزه، شهروندان در دو طرف مرزها می‌توانند عقاید، نظرات و اطلاعات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند، و از این گذر به خلق قلمرو عمومی جهانی بپردازند که می‌تواند کاملا مجزا، و در مواردی متناقض، با قلمروهای ارتباطی در سطوح دیپلماتیک و دولتی باشد.
آنچه که یک دولت، خوب و ضروری می‌پندارد، ممکن است با نظرات کاربران اینترنتی در سرتاسر جهان مطابق نباشد. این امر باعث ایجاد تنش در سیستم های بین المللی و در عین حال نوعی جدید از محدودیت در حوزه توانایی‌های دولت‌ها می‌شود.
● آدرسهای شبکه اجتماعی
در اینجا نشانی بعضی از سایت هایی که در زمینه ترکیب و ارتقاء ارتباطات اجتماعی موجود و همچنین تشکیل گروه های اجتماعی جدید هستند را مشاهده می نکنید. این سایت ها از جمله شبکه هایی هستند که با سرعت در اینترنت در حال رشد بوده و نشان دهنده پدیده ای غیر معمول به نام اعتبار روز افزون اجتماعی هستند.
myspace یک گروه اینترنتی است که در آن شما می توانید با دیگر دوستان رفقای خود آشنا شده و در عین حال فضایی اختصاصی را در اختیارتان قرار می دهد تا در آن عکسها، ژورنال ها و سلایق خود را با شبکه ای در حال گسترش از رفقای مشترک خود به اشتراک بگذارید.منبع : تبلیغات انلاین بلاگ اد
facebook فهرست راهنمای اجتماعی که به افراد اجازه می دهد تا اطلاعات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. این آدرس همچنین به افراد کمک می کند تا به آن بخش از اطلاعات که بیشترین ارتباط با فرد را داراست، دسترسی داشته باشند.
در آدرس سایت craigslist شما می توانید به مواردی از قبیل؛ بازارها ، طبقه بندی انجمن های محلی ، کاریابی ، مسکن، لوازم و خدمات، آگهی ، فعالیت های اجتماعی، دوستیابی، مشاوره و اطلاعات اجتماعی و بسیاری از اطلاعات دیگر را بدست آورید.
wikipedia بزرگترین دایره المعارف مرجع در اینترنت است ،این دایره المعارف رایگان و بصورت اشتراکی توسط مردم سرتاسر جهان نوشته می شود.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (Social Media Marketing) مانند سایر مفاهیم یک تعریف ندارد، بلکه کارشناسان و متخصصان مختلف برای آن تعاریف متعدد ارائه کردند. برخی از این تعاریف را با یکدیگر مرور کنیم:

- بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، فرمی از بازاریابی اینترنتی است که از رسانه‌های اجتماعی برای دستیابی به ارتباطات بازاریابی و برندسازی استفاده می‌کند. بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در درجه اول شامل به اشتراک‌گذاری اجتماعی محتوا، ویدیوها و عکس‌ها برای اهداف بازاریابی است.

- بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، فرآیند بازاریابی یک محصول، سرویس یا نام تجاری از طریق مصرف‌کنندگان یا دیالوگ‌های سازمانی با استفاده از رسانه‌های اجتماعی است.

- بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی، فرآیند بدست آوردن ترافیک سایت یا توجه از طریق رسانه‌های اجتماعی است.

- برنامه‌های بازاریابی شبکه های اجتماعی معمولا تلاش برای ایجاد محتوایی که توجه جذب کند یا خوانندگان را تشویق کند آن را در سراسر شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

- استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای ترویج شرکت و محصولات خود را بازاریابی رسانه‌های اجتماعی گویند.

- بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، فرآیند ترویج وب‌سایت ، محصولات یا سرویس‌ها از طریق کانال‌های اجتماعی آنلاین و ارتباط با جامعه بسیار بزرگی از افراد که از طریق کانال‌های تبلیغاتی سنتی امکان پذیر نیست را گویند.

- بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی است که تمرکز آن به روی مردم است نه روی محصولات اهداف اصلی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را می‌توان در موارد زیر باشد:

  • افزایش ترافیک وب سایت و مخاطب
  • مکالمه درباره محصول یا خدمات و دریافت بازخورد
  • افزایش خوشنامی و آگاهی ازنام تجاری (برند)
  • ایجاد هویت برای نام تجاری و ارتباط با نام تجاری مثبت
  • اضافه کردن رویدادها در رسانه‌های اجتماعی

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یک شیوه بازاریابی است که ضوابط و مراحل خاص خود را دارد. زیرا هر رسانه اجتماعی با دیگری متفاوت است و ساختار و کارکرد متنوعی دارد. بنابراین تدوین یک «استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی» یک اصل اساسی برای کسب‌وکارهای علاقمند این حوزه به شمار می‌رود.

dailykos فضای اینترنتی آزادی خواهانه جهت تفسیرهای سیاسی و به تحرک وا داشتن آراء و عقاید و townhall فضای اینترنتی محافظه کارانه جهت تفسیرهای سیاسی و به تحرک وا داشتن آراء و عقاید است.
تغییر و تحولات در نظام اجتماعی ناشی از اینترنت انکار ناپذیر است. این تغییرات حتی شیوه برقراری ارتباط شاگرد و استاد و روش تدریس در سطوح دانشگاهی را هم متحول کرده است. این امر بطور اساسی قابلیت انجام تحقیقات توسط دانشجو یان و به اشتراک گذاشتن یافته‌های آنها با دیگران را بالا برده است. امروزه حتی بچه ها هم به نوعی برای تکالیف درسی و برقراری روابط اجتماعی خود به اینترنت وابسته شده اند.
نظریه جامعه علمی بین المللی در اواخر دهه ۱۹۸۰ مطرح بود، و در اوایل دهه قرن بیست و یکم، دانش آموزان آمریکایی به دنیایی وسیع و در حال رشد از اطلاعات دسترسی پیدا کردند.
امروزه، دیگر اینکه استاد درباره حقایق، ارقام و داده ها به شاگردان خود مطلب بیاموزد کافی نیست زیرا دانشجویان خود می توانند در منابع الکترونیکی که به وفور نیز یافت می‌شوند این‌گونه اطلاعات را بدست آورند.
در عین حال، دیگر حتی نمی‌توان از آنها انتظار داشت تا مطالب کتاب های درسی خود را حفظ و یا درس پس بدهند. در عوض آنچه اکنون دانشجویان بدرستی به دنبال آن هستند پرداختن عقلانی و انتقادی به روابط بین پدیده ها و ایجاد ساختارهای تحلیلی برای مواجهه با مسائل از ابعاد مختلف است.


[ بازدید : 145 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

برخی قوانین اینستاگرام برای حضور موفق در این شبکه اجتماعی

دوشنبه 15 شهريور 1395
11:40
امین



جذابیت ابتدایی سرویس اینستاگرام برای کاربران افکت‌ها و فیلترهای جذاب تصاویر بود. بعضی از این افکت‌ها قابلیت‌هایی مانند Tilt-Shift را برای ایجاد عمق میدان مصنوعی به تصاویر اضافه می‌کنند و برخی هم به صورت جالبی رنگ و نور و کنتراست تصاویر را تغییر می‌دهند تا حالتی قدیمی به آن‌ها بدهند. اما حالا که افکت‌های اینستاگرامی را در اپلیکیشن‌های فراوانی می‌بینیم و برخی از آن‌ها مانند Aviary یا Pixlr حتی افکت‌های بیشتر و بهتری دارند چه عاملی باعث محبوبیت بیشتر اینستاگرام است؟ جواب این سوال 50 میلیون کاربر اندروید و iOS است که یک شبکه اجتماعی را به وجود آورده‌اند. اینستاگرام سال گذشته برای اندروید عرضه شد و طی مدت هفت روز 10 میلیون بار دانلود شد و به قدری محبوب شد که کمپانی فیس‌بوک را مجاب کرد تا آن را به قیمت یک میلیارد دلار خریداری کند.
تا آنجایی‌که می‌توانید تصاویر کلاژ شده و کوچک نگذارید. اینستاگرام به اندازه‌ی کافی کوچک است و همانطور که می‌دانید قابلیت زوم کردن ندارد. اگر شما هم نتوانید مفهوم آنها را تشخیص دهید، هیچ کس دیگر نیز نمی‌تواند؛ بنابراین لایک‌های کمتری دریافت می‌کنید.
از اینستاگرام فقط برای تبریک تولد دیگران استفاده نکنید؛ کمی خلاقیت و ابراز احساسات خودتان بد نیست.
اگر کپشن شما از یک توییت (۱۴ کلمه) بیشتر باشد، پس کپشن طولانی را انتخاب کرده‌اید. اینستاگرام برای خواندن مطالب ایجاد نشده است. اگر کسی بخواهد متنی را بخواند حتما به فیسبوک مراجعه می‌کند.

لطفا به خاطر داشته باشید که این‌ها تنها تعدادی قانون نانوشته هستند نه چیز بیشتر! اینستاگرام برای بروز احساسات و خلاقیت به وجود آمده و فقط کافیست که کمی با دقت در این شبکه اجتماعی عمل کنید. در مقاله‌ی دیگر به قوانین اینستاگرام برای بازاریابی موفق در این شبکه اجتماعی پرداخته ایم.

اینستاگرام اپلیکیشنی برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم است که به کاربران اجازه آپلود تصاویر و اعمال فیلترهایی روی این تصاویر و به اشتراک گذاشتن آنها با فالوئرها را می دهد. اینستاگرام با "سلفی ها" معروف شد، زیرا کاربران در سفرها، رستوران ها و ... عکس های سلفی خودشان را با اینستاگرام منتشر می کردند. در عصر دیجیتال، رسانه های اجتماعی تبدیل به بخشی از زندگی مردم و حتی بهترین دوست آنها شده اند و اینستاگرام نیز پلتفرمی عالی برای این منظور است. با بیش از 150 میلیون کاربرد و 16 میلیارد تصویر به اشتراک گذاشته شده، شکی وجود ندارد که اینستاگرام بر دنیای شبکه های اجتماعی حکمرانی می کند. البته این محبوبیت رو به رشد آماری هم دارد. 15 نکته زیر جزو این آمار هستند.
خوشحال و ناراحت

بر اساس تصاویر به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام، بدعنق ترین قاره دنیا (بر اساس لبخندها) قاره آسیا است و شادترین شهر ایالات متحده، شهر سنت لوئی است.

ژئوتگ

نیویورک سیتی در سال 2013 بیشترین برچسب جغرافیایی را خورده است و دیزنی لند از این لحاظ در رده دوم قرار دارد.

هشتگ

83 درصد از پست های اینستاگرام دارای هشتگ های (#) محبوب هستند. پرکاربردترین هشتگ سال 2013 هشتگ #love بوده است.


لبخند بزنید!

تابحال 20 میلیارد عکس در اینستاگرام آپلود شده است. این یعنی 55 میلیون عکس در روز.

کاربران

بیش از 90 درصد کاربران اینستاگرام زیر 35 سال هستند و 68 درصد آنها خانم هستند.

لایک!

در هر ثانیه نزدیک به 8500 بار لایک زده می شود.


اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی موفق است که با سرعت بسیار زیادی توانست به محبوب‌ترین رسانه میان جوانان تبدیل شود. در حالی که به نظر خیلی از تحلیل‌گران، تاج شبکه‌های اجتماعی بر سر فیسبوک بود، ولی امسال تاج در دستان اینستاگرام خواهد بود.برای اینکه اهمیت و ارزش امروزه اینستاگرام را درک کنید چند آمار از این شبکه را برایتان آورده ایم :

  • تعداد کاربران فعال اینستاگرام در حال حاضر ماهانه ۳۰۰ میلیون نفر است
  • کاربران این شبکه اجتماعی تا به حال ۳۰ میلیارد عکس را به اشتراک گذاشته‌اند و به طور متوسط روزانه ۷۰ میلیون عکس ارسال می‌شود
  • ۷۰ درصد کاربران اینستاگرام از کشوری غیر امریکا هستند
  • ۵۲ درصد از بازاریابان در برنامه جدید خود برای اینستاگرام برنامه ریزی کرده‌اند
  • ۹۶ درصد بهترین برند‌های مد در اینستاگرام حضور فعال دارند
  • بازاریابی b2c حدود ۶۰ درصد و بازاریابی b2b حدود ۴۰ درصد سهم در اینستاگرام دارند
  • ۳۸ درصد عکس‌های که دارای چهره خندان بوده‌اند لایک بیشتری دریافت کرده‌اند
  • پست‌های دارای هشتگ حدود ۱۳ درصد تعامل بیشتری را نسبت به دیگر پست‌ها داشته اند

همینطور که مشاهده کردید همه چیز از رشد اینستاگرام در سال جاری خبر می‌دهد برای حضور مفید و استفاده از این فضا در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی حتما برنامه ریزی و زمان مناسب را در نظر بگیرید. اگر اطلاعات بیشتری در مورد اینستاگرام نیاز دارید مقاله انواع شبکه های اجتماعی را در آکادمی ای‌نتورک بخوانید. برای حضور بهتر و کمک به ایجاد برنامه صحیح بازاریابی ما در اینجا چند نکته مهم را بازگو می‌کنیم :

اینستاگرام برای فروشگاه‌های آنلاین:

  1. به جای یک حساب شخصی باید یک حساب تجاری (Business account ) را ثبت کنید
  2. از نام برند برای ایجاد حساب تجاری استفاده کنید
  3. مشخصات پروفایل خود را کامل کنید. سعی کنید اطلاعات تماس با اطلاعات صفحه درباره ما یا ارتباط با ما سایت‌تان یکی باشد.
  4. هشتگ مناسب با حوزه فعالیت کسب و کارتان در نظر بگیرید. البته من پیشنهاد می‌کنم قبلا از آن مقاله ۶ اشتباه بزرگ در استفاده از هشتگ‌ها را مطالعه کنید
  5. هشتگ‌های عمومی که کاربران از آن استفاده می‌کنند را نیز فراموش نکنید و به هر بهانه‌ای در جمع کاربران حضور داشته باشید
  6. اگر کاربری از محصولات یا خدمات شما استفاده کرده است یا نام شما را در پستی ذکر کرده است می‌توانید پست ها را لایک کنید
  7. ایجاد ویدیو را فراموش نکنید،مخصوصا که اکنون محدودیت ویدیو از ۱۵ ثانیه به ۶۰ ثانیه ارتقا یافته است


[ بازدید : 167 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

۱۰ سوال برای اینکه مخاطب هدف خود را بهتر بشناسید

جمعه 29 مرداد 1395
18:29
امین
۱۰ سوال برای اینکه مخاطب هدف خود را بهتر بشناسید


یکی از ابتدایی‌ترین قدم‌های بازاریابی این است که مخاطب هدف خود را شناخته و سپس راهکارهایی برای هدفگیری آنها پیدا کنید. افراد خبره در بازاریابی، معتقدند که اگر تصمیم دارید که همه قشری را هدف بگیرید، مشخصا پیام تبلیغاتی شما به هیچ فردی انتقال نخواهد یافت. زیرا افراد با هم تفاوت‌های بسیاری دارند و به همین دلیل، هر کدام انتظار متفاوتی از شما خواهند داشت:

در ادامه به ۱۰ سوال می‌پردازیم که با دانستن جواب‌های آنها، راحت‌تر مخاطب هدفتان را تشخیص خواهید داد:

۱) انتظار انجام چه عملی از مخاطب هدف خود دارید؟

  • خرید محصول یا خدمات
  • داوطلب شدن برای یک رویداد
  • کمک‌رسانی مالی به کمپانی شما

۲) انتظار دارید که کدام گروه‌های جمعیتی عمل مورد نظر شما را انجام دهند؟

  • رده سنی
  • جنسیت
  • وضعیت اقلیمی
  • سطح درآمد
  • میزان سطح تحصیلات
  • وضعیت اشتغال

۳) آنها چگونه تفکر می‌کنند؟

  • ویژگی‌های شخصیتی
  • نگرش‌های آنها
  • ارزش‌های آنها
  • علاقمندی‌ها/تفریحات
  • سبک زندگی
  • رفتارهای آنها

۴) نیاز، چالش و محرویتی که آنها با آن روبه‌رو هستند؟

جواب این سوال به شما کمک می‌کند تا تصمیمات استراتژیک برای خدمات و محصولات خود بگیرید و احتمال اینکه سراغ شما بیایند، افزایش پیدا کند.

۵) چگونه ایده، محصول یا خدمات شما به افراد کمک می‌کند؟

  • چه مشکلاتی توسط محصول شما حل شده‌است؟
  • آیا زندگی را آسان‌تر کرده‌است؟
  • چه چیزی در آن به مردم انگیزه می‌دهد که برایش هزینه پرداخت کنند؟

۶) چه چیزی سبب می‌شود که عمل مورد نظر شما را انجام دهند؟

برای خدمات جدید، ارائه نسخه آزمایشی روی فروش شما تاثیر می‌گذارد و اگر تجربه مخاطب شما خوب باشد، مشخصا برای خرید خدماتتان به شما باز می‌گردد. در این نمونه، دقیقا سمت موردی رفتیم که مخاطب با استفاده ۳۰ روزه، متوجه شود که به این محصول نیاز دارد!

۷) آیا در حال حاضر، آنها از خدمات و محصولات کمپانی شما استفاده می‌کنند؟

اگر مخاطبان هدف شما در حال حاضر از دیگر سرویس‌های شما استفاده می‌کنند، مسیر راحت‌تری پیش رو دارید و راحت‌تر می‌توانید آنها را جذب کنید. در غیر این صورت مراحل برای شما پیچیده‌تر می‌شود.

۸) به چه رسانه‌هایی علاقه دارند؟

  • شکبه‌های تلویزیونی
  • شبکه‌های رادیویی
  • نشریات
  • وب‌سایت‌ها
  • شبکه‌های اجتماعی

۹) بهترین مسیر برای دستیابی به مخاطبت کدام است؟

۱۰) در آخر لازم است که به این سوال پاسخ دهید: آیا مخاطب هدف خود را درست انتخاب کرده‌اید؟

اگر جواب سوال آخر شما بله باشد، راحت می‌توانید به انتخاب کانال‌های مورد نظرتان برای بازاریابی بپردازید و در قدم بعدی برنامه‌ریزی را انجام دهید.

منبع سایت تبلیغات آنلاین بلاگ‌اد مقاله ۱۰ سوال برای اینکه مخاطب هدف خود را بهتر بشناسید


[ بازدید : 139 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پاور وب است. || طراح قالب پاور وب
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]