کمپرس گرم نیز می‌تواند ماهیچه‌های سفت و دردناک را تسکین دهد

يکشنبه 24 شهريور 1398
16:08
امین

ورزش می‌تواند به شل شدن عضلات پرتنش و آزادسازی اندورفین‌ها که همان مسکن‌های طبیعی مغز هستند، کمک کند. از طرفی ورزش منظم موجب حفظ انعطاف‌پذیری و تقویت عضلات شده و به این ترتیب می‌تواند از کمردردهای ناشی از ضعف عضلات جلوگیری کند


زردچوبه نه تنها ادویه‌ای است که به بهتر شدن طعم و رنگ غذاها کمک می‌کند، بلکه به دلیل داشتن یک ترکیب ضدالتهابی قدرتمند، برای کمک به رفع کمردرد نیز شناخته شده است. این ماده‌ی غذایی هزاران سال است در طب آیورودا که یک علم تغذیه‌ای سنتی در هند هست برای کمک به مدیریت التهاب که یکی از دلایل اصلی کمردرد است، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پزشک عمومی بعد از سپری کردن 4 سال دوره رزیدنتی در این تخصص بیماریهای مغز و اعصاب به نورولوژیست یا متخصص مغز و اعصاب منسوب می گردد و پس از آن با گذراندن دوره های تکمیلی فوق تخصصی مغز و اعصاب در رشته های مربوطه (سردرد، بیماریهای حرکتی، خواب، بیماریهای عروقی مغز، Neuro Imaging، ام اس، دمانس، سرع، نورو افتالمولوژی ) به صورت فوق تخصصی به درمان بیماران مبتلا به بیماریهای مغز و اعصاب می پردازد.


فوق تخصص غدد یک متخصص واقعی است متخصص غدد فردی است که بیماری‌های هورمونی را به طور کامل مورد مطالعه قرار داده و بهترین درمان‌های ممکن را می‌شناسد، حتی در مواقعی که راه‌های مرسوم درمان جواب نمی‌دهد. متخصص غدد بر خلاف پزشک خانواده یا پزشک عمومی هورمون‌ها و بیمار‌ی‌های هورمونی را به طور عمیق مورد مطالعه قرار می‌دهد و بهترین روش درمان ممکن را پیدا می‌کند.

مطالعات نشان می‌دهد گرما و سرما راه‌های مؤثری برای رهایی از کمردرد هستند. استفاده از کمپرس یخ، به این صورت که کیسه‌ی یخ درون حوله‌ای پیچیده شود، یکی از سودمندترین روش‌هایی است که بلافاصله بعد از آسیب‌دیدگی، التهاب را کاهش می‌دهد. بهتر است کمپرس یخ بیش از 20 دقیقه در یک زمان استفاده نشود.


کمپرس گرم نیز می‌تواند ماهیچه‌های سفت و دردناک را تسکین دهد.


حتماً دستورالعمل‌های مربوط به پد گرمایی را بخوانید و دما را با دقت تست کنید تا باعث سوختنتان نشود.
اگر پد گرمایی در اختیار نداشتید می‌توانید از یک بطری آب گرم که درون کیسه پارچه‌ای پیچیده شده استفاده کنید.
[ بازدید : 126 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پاور وب است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]